Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Asistenta CEO Aplica fara CV | |
Inspector Asigurari BUCURESTI, Sibiu, Timisoara, | |
Asistent Administrativ Juridic BUCURESTI, |
Asistenta Directie - Sucursala Mari Clienti Corporativi
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile BRD - Groupe Société Générale active.Vezi toate job-urile Asistenta Directie - Sucursala Mari Clienti Corporativi active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.ro |
Angajator: | BRD - Groupe Société Générale |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 15.06.2010 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume.
Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am cosntruit brandul sunt:
- jucatori de echipa: toti cei aproximativ 8.800 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,3 milioane de clienti pe care ii avem.
- inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor.
- adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate.
- profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.
Pe scurt:
- 4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup: responsabilitate, angajament, inovare, spirit de echipa.
- 7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.
Cerinte
Absolventa de studii superioare;
Reprezinta un avantaj experienta pe un post similar;
Cunostinte de limba engleza si franceza – nivel avansat;
Abilitati de comunicare si relationare;
Spirit organizatoric;
Initiativa.
Responsabilitati
Realizeaza evidenta intrarilor si iesirilor de corespondenta si repartizarea acesteia;
Asigura preluarea si transmiterea apelurilor telefonice, repartizarea mesajelor prin fax si copierea documentelor;
Redacteaza documentele ce privesc problemele zilnice de organizare, la cererea superiorului (corespondenta, prezentari, etc);
Asigura organizarea eficienta a activitatilor administrative ale entitatii;
Planifica si administreaza necesarul de materiale consumabile pentru birou / rechizite, asigurand distribuirea catre personalul entitatii;
Acorda asistenta in sarcinile de birotica personalului entitatii;
Realizeaza formalitatile de plata a facturilor;
Claseaza si arhiveaza documente;
Asigura derularea activitatilor de protocol;
Efectueaza traduceri.
Raporteaza eroarea la