Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Customer Support Specialist (remote) Aplica fara CV | |
FinStart Rotational Program – Functional Customer Support Engineer Aplica fara CV | |
Customer Support with English (Work from home) Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (198) |
Ofiter Customer Support
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Libra Internet Bank SA active.Vezi toate job-urile Ofiter Customer Support active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Libra Internet Bank SA |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 07.02.2020 |
Remote work: | On-site |
Suntem o organizatie care iubeste inovatie, suntem foarte flexbili si deschisi spre nou. Pentru noi, resursele umane si clientii sunt cei mai importanti factori, fiind in focusul nostru in permanenta.
Suntem siguri ca ti-ar placea sa lucrezi alaturi de noi, deoarece suntem o echipa cool, care invata permanent si careia ii place sa impartaseasca din experientele lor, comunicativa si care apreciaza performanta.
Te potrivesti pentru a fi Specialist Call Center daca:
- Esti absolvent studii superioare;
- Ai experienta in consolidarea unei relatii placute cu clienții – nu este obligatoriu, poti invata 😊
- Esti o persoana careia ii place sa comunice deschis, relaxat
- Ai mereu raspunsul la o intrebare, esti organizat si pozitiv
- Ai cunostinte de limba engleza la un nivel avansat
Ce vei face ca Specialist Call Center:
- Vei oferi suport clientilor pentru a efectua corect si la timp operatiunile bancare ordonate prin trei canale ale bancii: serviciul de internet banking, cardurile bancare sau platforma Librapay
- Vei analiza sugestiile si propunerile primite din sucursale referitoare la procesele operationale, si, implicit, vei propune schimbari si imbunatari – rolul tau este foarte important si apreciat din aceasta perspectiva
- Vei cunoaste foarte bine serviciul de internet banking, cat si toate functionalitatile sale si vei oferi informatiile acestea clientilor, cand se solicita – desigur, după o perioada de training
- Toate actiunile le vei realiza prin respectarea politicii de marketing si comunicare conforma cu strategia bancii
- Vei lucra in ture saptamanale (luni-vineri) 8:00-16.00 / 11:00-19:00 / 14:00-22:00.
- Suntem tineri, varsta media este de 28 de ani
- Ne place inovatia si tehnologia; 10% dintre angajatii nostri lucreaza in IT
- Odata ajuns in echipa, te faci remarcat rapid si promovezi pe baza rezultatelor tale: 60% dintre colegii care ocupa pozitii manageriale, provin din promovare interna
- program flexibil
- late Monday & early friday
- liber de ziua ta de nastere
- concediu de studii
- tichete de vacanta
- o serie de vouchere de evenimente speciale (vacante, reduceri, cadou etc)
- abonamente medicale premium la clinici de prestigiu
- abonamente de sport
- activitati in echipa
- costuri bancare preferentiale (comisioane, schimburi valutare, dobanda credit)
- programe dedicate angajatilor, strans legate de pasiunile lor, dar si de nevoile de dezvoltare: Libra Energize, Libra Cultural, Academia de Banking, traininguri, sesiuni de inovatie
Raporteaza eroarea la