Business Development Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Randstad Romania active.


Vezi toate job-urile Business Development Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Randstad Romania
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Transporturi
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Oradea
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 17.05.2024
    Remote work: Remote
    Scurta descriere a companiei

    Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.

    Cerinte


    ➡ Experiență anterioară în vânzări, preferabil în domeniul serviciilor de transport;
    ➡ Cunoașterea detaliată a industriei de transport și a regulamentelor aferente;
    ➡ Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă;
    ➡ Abilități de negociere și de gestionare a relațiilor cu clienții;
    ➡ Capacitatea de a lucra sub presiune și de a atinge obiectivele de vânzări;
    ➡ Limba engleză, nivel avansat (germane si maghiară constituie un avantaj);
    ➡ Abilități bune de utilizare a tehnologiei, inclusiv software de gestionare a relațiilor cu clienții.

    Responsabilitati


    ➡ Cercetarea și analizarea pieței pentru identificarea de noi oportunități în domeniul transportului rutier de mărfuri;
    Identificarea și contactarea clienților potențiali pentru a stabili relații comerciale;
    ➡ Prezentarea și promovarea serviciilor de transport ale companiei în fața clienților;
    ➡ Evaluarea nevoilor clienților și oferirea de soluții personalizate pentru a satisface cerințele acestora;
    ➡ Negocierea termenilor și a condițiilor contractuale, inclusiv prețuri și termene de livrare;
    ➡ Menținerea relațiilor cu clienții existenți și gestionarea nevoilor acestora;
    ➡ Urmărirea concurenței și a tendințelor din industrie pentru a rămâne competitiv;
    ➡ Realizarea de rapoarte și analize periodice despre performanța vânzărilor.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Oradea,

    Aplica fara CV
    Remote

    Craiova, Oradea, Pitesti,

    Vezi job-uri similare (4)