Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Telesales Agent Hybrid | |
Sales Consultant - Bucharest Aplica fara CV | |
Consultant Financiar Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (117) |
Sales Performance Consultant
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile The KPI Institute active.Vezi toate job-urile Sales Performance Consultant active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | The KPI Institute |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | peste 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 16.02.2017 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
The KPI Institute is a research institute specialized in business performance. It operates research programs in 12 practice domains ranging from strategy and KPIs to employee performance, and from customer service to innovation performance. Insights are disseminated through a variety of publications, subscriptions services and through a knowledge platform available to registered members. Support in deploying these insights in practice is offered through training and advisory services.
The KPI Institute has developed the first KPI Management Framework and it operates , the result of a research program dedicated to documenting and cataloging how KPIs are used in practice. It is an online portal containing the largest collection of well documented KPI examples, supported by a community of tens of thousands of members.
INTEGERPERFORM is the European arm of The KPI Institute, and it provides support at global level in research, training and advisory matters.
Cerinte
• Studii superioare, de preferat în Management sau alte discipline similare;
• Preferabil 3-5 ani experiență pe o pozitie similară;
• Experienţă relevantă în domenii precum consultanţă/facilitare cursuri;
• Cunoștințe avansate de limba engleză;
• Pasionat de interacțiunea cu oamenii, sociabil și cu o abordare directă înspre obținerea rezultatelor;
• Abilitatea de a asculta si de a adresa intrebari, excelente abilitati de comunicare si persuasiune, flexibilitate si adaptabilitate (capacitatea de a se adapta interlocutorului);
• Abilități de vânzare și negociere, prezentare si coaching;
• Eficiență, rezolvarea de probleme, capacitatea de a anticipa reacțiile celorlalți, proactivitatea, asertivitate;
• Echilibru emoțional, constanță în atitudini și manifestări;
• Abilități de management al proiectelor, simț al responsabilității față de sarcini pentru a asigura îndeplinirea lor la standarde înalte și în timpul alocat;
• Cunoașterea instrumentelor de creștere a eficienței manageriale;
• Atenție la detalii pentru a asigura calitatea și acuratețea informațiilor;
• Experiență în utilizarea platformelor de social media precum Facebook, Linkedin;
• Cunoștințe de utilizare a pachetului MS Office;
• Certificare ca ”Formator de formatori” – constituie un avantaj;
• Disponibilitate pentru deplasări (minim 70% din timp);
• Permis de conducere categoria B.
Responsabilitati
Inițializarea și implementarea de schimbări organizationale si comportamentale în cadrul organizatiei-client. Realizarea de studii privind eficientizarea muncii, măsurarea performanțelor în vânzări a organizatiei, precum și pregătirea de manuale si proceduri pentru a asista managementul organizatiei sa conduca activitatea eficient și efectiv.
Training&Consultață
• Contribuie la formarea profesioniștilor în managementul performanței;
• Sprijină organizațiile în implementarea unui sistem de management al performanței;
• Îmbunătățește și actualizează in mod continuu resursele companiei pentru diferite programe de training, proiecte de consultanță și programe de audit în domeniul vânzărilor;
• Oferă consultanță privind optimizarea proceselor de vânzare;
• Customizează materialele în funcție de nevoile și cerințele clienților;
• Recomandă, implementează și monitorizează soluții de optimizare;
• Dezvoltă strategii pe termen lung, pentru a putea identifica oportunitățiile și riscurile asociate cu viitorul companiei;
• Se implică în dezvoltarea şi livrarea de cursuri atât în sistem deschis, cât și în sistem in-house pentru clienții companiei la nivel național și internațional;
• Facilitează workshop-uri.
Relatii cu clientii si contractarea de proiecte
• Întreprinde acțiuni de networking și dezvoltare a afacerii;
• Promovează oferta companiei prin intermediul diferitelor canale de comunicare, inclusiv a platformelor profesionale de social media;
• Stabilește și administrează în mod eficace relațiile cu principalele părți interesate, pentru a crește impactul campaniilor de vânzare;
• Stabilește, dezvoltă și menține relațiile de afaceri cu clienții actuali și potențiali, pentru a genera noi oportunități de vânzare a produselor și serviciilor organizației;
• Contactează potențiali clienți pentru a le prezenta beneficiile serviciilor de performanță în vânzări și a celorlalte servicii, transformându-i în clienți fideli;
• Elaborează propuneri în scris și stabilește cote clare, precise și eficiente pentru clienții actuali și potențiali;
• Menține un nivel activ al dialogului pe grupurile de LinkedIn și în cadrul altor comunități/grupuri profesionale interesate de Performance Management, promovând serviciile companiei;
• Planifică și organizează propria strategie de vânzări, maximizând calitatea timpului investit.
Alte informatii
Ce oferim:
• Program de lucru flexibil;
• Un colectiv prietenos și tânăr;
• Pachet salarial atractiv, incluzând: bonuri de masa, bonusări din vânzări și livrare de traininguri;
• Accesarea unui buget anual de training;
• Acordarea primelor de Craciun și Paște.
Raporteaza eroarea la