Sef santier instalatii mecanice (sector tertiar)
Angajator: | Imsat |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | peste 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 19.11.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Proiectant si integrator de solutii multi-tehnice, IMSAT ofera servicii integrate ca antreprenor general sau divizate ca furnizor de pachete tehnice, pentru urmatoarele specializari: automatizari si sisteme industriale, roboti industriali si sisteme de celule robotizate, sisteme de securitate, instalatii electrice, instalatii mecanice, HVAC si echipamente electrice.
Recunoscuti ca experti de incredere, suntem alaturi de clientii nostri in toate etapele unui proiect, de la proiectare la management de proiect, fabricatie, montaj, punere in functiune si mentenanta si oferim solutii pentru cele mai complexe aplicatii din domeniile: industrial, infrastructura cladiri, infrastructura transporturilor si energie.
Membra a grupului francez SNEF din 2007, IMSAT numara astazi un colectiv de peste 900 de angajati, o cifra de afaceri medie anuala de 60 de milioane de euro, cu proiecte implementate in peste 35 de tari de pe glob in cei 60 de ani de istorie.
Cerinte
Minim 5 ani experienta in executie instalatii mecanice, pentru retail (galerii comerciale, mall-uri, hypermarket-uri), hale logistice/productie si spitale Studii superioare tehnice sau experienta de cel putin 10 ani in santier, in domeniu mecanic Cursurile de management constituie un avantaj Minim 5 ani in pozitii de conducere a unor echipe de executie Disponibilitate pentru deplasari interne Limba Engleza obligatoriu nivel avansat Limba Franceza – minim cunostinte medii Bune abilitati de organizare, planificare si previzionare Abilitati de optimizarea a proceselor Capacitate de coordonarea a mai multor echipe Buna cunoastere a legislatiei si normelor interne de SSM Abilitati dovedite de manager (stabileste obiective, aloca sarcini, monitorizeaza implementarea, dispune actiuni corective) Bun comunicator (oral/scris, public/individual) Orientare catre rezultat, integritate, rezistenta la stres in circumstante variate Notiuni financiare de baza
Responsabilitati
Postul este in Bucuresti si pe santierele din tara si raporteaza postului de Project Manager.
Este conducatorul locului de munca, cu toate responsabilitatile legale si manageriale decurgand din aceasta. Este principalul responsabil de succesul santierului pe care il conduce Elaboreaza si conduce implementarea organizarii de santier Verifica aplicarea corecta a metodelor de munca Studiaza planul de implementare si elementele relevante ale contractului Participa la KOM (Kick of meeting) Analizeaza documentatia de executie si o distribuie si explica sefilor de echipa. Verifica ca toate avizele necesare au fost obtinute Estimeaza si planifica necesarul de materiale, utilaje, echipamente si resurse umane si perioadele de executie pentru lucrarile ce-i revin pe santier Asigura organizarea rationala a proceselor de productie si a locurilor de munca din cadrul santierului, precum si distributia materialelor necesare in interiorul santierului Asigura livrarea la timp, conforma si cu costuri minime a lucrarilor din santier Intocmeste rapoartele zilnice de activitate, pe care le trimite catre Managerul de Proiect (PM) Identifica lucrari suplimentare si informeaza PM Verifica si planifica resursele si activitatile pe termen scurt (1- 3 saptamani) Coordoneaza toate resursele santierului, in interiorul acestuia. Asigura si incurajeaza calitatea lucrului in echipa Intocmeste saptamanal raportul asupra stadiului avansului fizic al lucrarii Intocmeste si actualizeaza graficul de executie a lucrarilor Intocmeste pontajul intregului personal din santier si il trimite catre PM Analizeaza problemele si riscurile si ia/propune (dupa caz) masuri corective Verifica stadiul materialelor si echipamentelor livrate in santier. Informeaza despre orice activitate care poate sa influenteze bugetul. Controleaza permanent calitatea executiei Coordoneaza direct executarea lucrarilor atribuite pe santierul respectiv de catre PM, cu respectarea prevederilor documentatiilor tehnice, ale normativelor in vigoare, ale procedurilor tehnice de executie (PTE), instructiunilor si deciziilor interne, la nivelul de calitate si la termnele stabilite in contractele incheiate cu Clientul Supervizeaza logistica legata de lucrarile din santier Este responsabil de inventarul sculelor si al echipamentelor de lucru din santier si de verificarea periodica a acestora conform normelor legale Verifica si avizeaza situatiile de lucrari ale subcontractorilor Asigura receptia materialelor si echipamentelor in santier Participa la sedinta de retur de experienta dupa terminarea lucrarilor
Relatia cu clientul
Participa la intalnirile de santier cu reprezentantii clientului Participa la intalniri de clarificare cu clientul si proiectantii Gestioneaza relatia din santier cu contractorii si clientul Stabileste impreuna cu clientul, atunci cand este cazul, situatiile de lucrari Supune aprobarii clientului situatiile de lucrari si le transmite PM Participa la receptia partiala interna, la testele de executie, precum si la receptia la terminarea lucrarilor si la punerea in functiune (impreuna cu reprezentantii Clientului) Asigura legatura permanenta cu reprezentantii din santier ai clientului pentru rezolvarea oricaror probleme ce ar putea afecta semnarea receptiei
Alte informatii
Se ofera un pachet salarial atractiv si un mediu de lucru placut si profesionit, al 13-lea salariu, bonuri de masa, asigurare de viata, pachet de servicii medicale la o clinica privata.
Numai candidatii selectati vor fi contactati.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Sef Santier instalatii electrice industriale BUCURESTI, Job national | |
Sef de santier instalatii electrice (sector tertiar) BUCURESTI, | |
Inginer instalatii electrice/ Sef santier Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (80) |
Raporteaza eroarea la