Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Aplica fara CV
BUCURESTI, Ilfov, Otopeni, Job national

BUCURESTI, Ilfov,

Ilfov,

Vezi job-uri similare (14)

Angajăm Sales Admin & Suport Logistică

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Angajăm Sales Admin & Suport Logistică active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: GiGroup Romania
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Ilfov
  • Actualizat la: 03.07.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.

    Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.

    Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.

    Cerinte

    Gi Group România recrutează Sales admin & Suport logistică pentru clientul său, un jucător de elită în lumea transportului global, un leader internaţional al dezvoltării, producţiei, marketingului şi serviciilor celei mai vaste game de vehicule comerciale.

    Profil candidat ideal:

    Studii medii/superioare;
    Experiență de minim 3 ani în customer services support/ logistică/operațiuni, de preferat în domeniul pieselor de schimb;
    Cunoștințe solide de Excel și PowerPoint;
    Cunoștințe avansate de limba engleză (scris și vorbit);
    Cunoașterea limbii italiene reprezintă un avantaj;
    Persoană energică, proactivă, cu inițiativă și orientată către găsirea de soluții;
    Persoană sociabilă, deschisă spre a învăța lucruri noi;
    Disponibilitate pentru deplasări (din când în când).

    Responsabilitati

    Responsabilități :

    Utilizarea sistemelor proprii pentru comunicare cu rețeaua de dealeri pe aspecte ce țin de disponibilitate piese, termene de livrare, monitorizare indicatori de performanță, piese backordere;
    Propune planuri de acțiune pentru îmbunătățirea indicatorilor de performanță pe piața din România;
    Este legătura dintre piața românească și "Dealer parts support" central din Italia;
    Este legătura dintre dealeri (piața din România) și departamentele de VOR (vehicle off road) și PHD (parts help desk);
    Participă la sedințe în domeniul "Dealer parts support" cu Departamentul central din Italia;
    Urmărește implementarea diverselor proiecte stabilite la nivel central pe piața din România;
    Monitorizează și împărtășește diverși indicatori cu rețeaua;
    Evaluează și propune măsuri de îmbunătățire a anumitor indicatori;
    Creează diverse rapoarte zilnice pentru a urmări activitatea curentă de business;
    Ține legătura cu Departamentul central de achiziții pentru a verifica livrarea anumitor piese;
    Ține legătura cu firma de transport pentru a urmări livrarea anumitor colete;
    Gestionarea și aprobarea anomaliilor de expediție;
    Participă și susține prezentări pe zona gestionată cu ocazia anumitor evenimente cu rețeaua.

    Alte informatii

    Beneficii:

    Tichete de masă 40 lei/zi;
    Asigurare medicală de sănătate;
    26 de zile concediu/an;
    Al 13-lea salariu (proporțional cu perioada lucrată).