Senior Contabil

Angajator: KreativeHR Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.09.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Kreativehr este o agenție de recrutare si selecție, cu capital autohton! Misiunea noastră este să formăm echipe de succes și să îmbunătățim mediul de afaceri din România, prin servicii de resurse umane de calitate. Cu pasiune, inovație și învățare continuă, servim clienții și candidații noștri pentru a promova starea de bine și dezvoltarea profesională. Identificam specialistul potrivit, pentru partenerii noștri de business, acoperind cele mai căutate industrii: Inginerie, Finanțe-Bănci, IT&C, Sales & Marketing, BPO/SSC.

    Cerinte

    Absolvent al învățământului superior economic;

    Cel puțin 3 ani experiență pe un rol similar;

    Cunoștințe bune de contabilitate și fiscalitate;

    Abilități foarte bune de planificare, organizare și prioritizare;

    Gândire logică, capacitate de analiză și sinteză;

    Bune cunoștințe operare Ms Office (Word, Excel);

    Persoană organizată, analitică;

    Abilitatea de a lucra în echipă cât și independent;

    Cunoașterea softului de contabilitate Charisma (avantaj);

    Responsabilitati

    Răspunde de efectuarea în mod eficient a activităților financiar-contabile care îi sunt atribuite;

    Analizează principalele conturi din balanța de verificare (furnizori, clienți, împrumuturi, datorii, stocuri, mijloace fixe) cu scopul de a urmări coerența acestora și de a justifica soldurile;

    Întocmește și verifică declarații și rapoarte financiar-contabile în termenele stabilite de managerul direct;

    Pregătește situațiile de închidere de lună și asigură desfășurarea lor în termenele stabilite de managerul direct;

    Asigură conformitatea registrelor contabile cu cerințele locale statutare precum și cu politicile și procedurile companiei;

    Asigură suport în procesul de audit statutar a situațiilor financiare anuale;

    Verifică corectitudinea documentelor înregistrate și clarifică eventuale neconcordanțe;

    Se asigură că toate înregistrările, tranzacțiile, rapoartele, practicile operaționale și documentația sunt în conformitate cu reglementările legislației românești;

    Ține evidența cheltuielilor, veniturilor și rezultatelor, contabilitatea angajamentelor și a altor elemente patrimoniale;

    Urmărește respectarea principiilor contabile și ale evaluării patrimoniului;

    Participă la efectuarea inventarierii generale a patrimoniului, cel puțin o dată pe an și are atribuții pe linia valorificării rezultatului inventarierii;

    Participă la elaborarea balanței de verificare la termenele stabilite de legislația în vigoare;

    Participă la întocmirea lucrărilor de închidere a exercițiului financiar-contabil;

    Participă la implementarea procedurilor de contabilitate cu ajutorul programului informatic.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    1000 - 2000 EUR NET / luna
    Hybrid

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (99)