Economist (2 ani determinat)
Angajator: | MAHLE |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | peste 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 27.09.2024 |
Remote work: | Hybrid |
Împreună punem lumea în mișcare!
Pasiunea noastră pentru tehnologie ne-a ajutat să devenim ceea ce suntem astăzi: un partener de dezvoltare și un furnizor de largă recunoaștere internațională pentru industria de automobile.
Prin spiritul nostru de echipă, la MAHLE dezvoltăm soluții inovatoare pentru mobilitatea viitorului, neutră din punct de vedere climatic. Ne concentrăm pe electromobilitate și pe managementul termic, precum și pe alte domenii tehnologice de reducere a emisiilor de CO2, de exemplu, celulele de combustibil sau motoarele cu hidrogen.
Deja realizăm peste 60 % din cifra noastră de afaceri independent de motorul cu ardere internă al autoturismelor. Până în 2030, se preconizează că această pondere va crește la 75 %.
Sunteți gata să construiți viitorul mobilității împreună cu MAHLE?
Vă invităm să deveniți și dumneavoastră membru al echipei noastre, formată din peste 72.500 de angajați la nivel mondial.Aflați mai multe despre oportunitățile care vi se oferă la MAHLE și dezvoltați-vă cariera.
#MAHLE
#StrongerTogether.
Profilul candidatului:
Absolvent de facultate cu profil economic
Experienta in domeniul contabilitatii pe partea de efectuare plati
Limba engleza si/sau germana
Utilizare program ERP (SAP reprezinta un avantaj ), Excel
Gandire structurata, orientata pe costuri
Spirit de echipa
Benefits
Principalele sarcini si responsabilitati:
Inregistrarea corecta si la zi a documentelor contabile in SAP (facturi de la furnizori interni/externi /intercompany , importuri)
Urmarirea pozitiilor deschise (eg avansuri) acordate furnizorilor si inchiderea lor
Se asigura de existenta documentelor justifcative / suport (declaratii vamala; raport de activitate ; certificate de rezidenta fiscala) aferente facturilor
Inregistrare/reversare accrual-uri
Urmarirea zilnica a facturilor blocate in workflow si luarea actiunilor necesare deblocarii lor
Terminarea inregistrarilor contabile pe luna precedenta –termen limita – a 2-a zi lucratoare a lunii urmatoare pana la ora 17:00, accrual pana in a 3-a zi ora 12:00
Suport pentru reconcilierea lunara a conturilor
Asigurarea respectarii ASG ( Approval Signature Guideline) si luarea tuturor masurilor necesare pentru indeplinirea acetuia in procesul de aprobare a facturilor precum si respectarea tuturor guidline de la grup
Participa la inventarierile periodice
Intocmirea de rapoarte si situatii la cererea superiorului ierarhic, autoritatilor fiscale, auditorilor
Activitati de arhivare
- Bonus de performanta
- Al 13-lea salariu
- Abonament medical
- Program de lucru flexibil
- Tichete de masa
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Working Student - Accounts Receivable with Spanish Timisoara, | |
General Ledger with Polish Hybrid | |
Working Student - 1st level support with Hungarian Timisoara, | |
Vezi job-uri similare (69) |
Raporteaza eroarea la