Account Management with Dutch/French

Angajator: Randstad Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.09.2024
    Remote work: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.

    Cerinte

    Căutăm colegi noi pentru unul din partenerii nostri, o rețea internațională de ospitalitate, având ca scop inițial oferirea de soluții de cazare accesibile și confortabile. Compania operează atât hoteluri închiriate, cât și hoteluri ce funcționează pe bază de franciză. Aceasta include camere de hotel, case și apartamente.

    1. Franceză/Olandeză: nivel avansat (capabil să comunice fluent și să scrie în mod profesionist).
    2. Engleză: nivel mediu (abilitatea de a înțelege și comunica eficient).
    3. Posibilitate de lucru on-site/hibrid la sediul din București, zona Eroii Revoluției.
    4. Comunicare excelentă, atât verbală, cât și scrisă, pentru a interacționa eficient cu colegii și clienții.
    5. Capacitatea de a observa și gestiona detalii importante pentru a asigura calitatea muncii și a livrabilelor.

    Responsabilitati

    1. Stabilirea și păstrarea relațiilor solide cu clienții existenți și identificarea oportunităților de extindere a acestora.
    2. Supravegherea operațiunilor financiare zilnice, inclusiv contabilitate, bugetare și raportare.
    3. Participarea la negocieri pentru reînnoirea contractelor și obținerea de noi parteneriate.
    4. Efectuarea de cercetări și analize de piață pentru a identifica tendințele și oportunitățile de dezvoltare a afacerii.
    5. Crearea și implementarea inițiativelor de marketing pentru a atrage noi clienți și a îmbunătăți satisfacția clienților.
    6. Crearea de rapoarte periodice și analiza performanțelor conturilor gestionate pentru a propune soluții și ajustări strategice.

    Salariu

    4700 - 7600 RON

    Beneficii

    • Asigurare medicala
    • Decontarea transportului
    • Tichete de masa

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Remote

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (108)