Gestionar
Angajator: | Professional |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 23.11.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.
We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.
Cerinte
Experiență minimă de 1-2 ani în domeniul logisticii, aprovizionării sau recepției mărfurilor;
Cunoștințe în administrarea stocurilor și gestionarea documentelor aferente (NIR-uri, fișe tehnice, avize, facturi etc.).
Experiență în utilizarea unui sistem ERP;
Cunoștințe de Excel;
Autodidact și deschis la învățarea de noi tool-uri interne și procese operaționale;
Atenție la detalii și capacitate de a lucra cu acuratețe în gestionarea stocurilor și documentelor;
Abilități de comunicare bine dezvoltate pentru colaborarea cu departamentele interne și furnizorii;
Studii medii finalizate (liceu sau echivalent)
Responsabilitati
Identifică necesarul de aprovizionare prin colaborarea cu toate departamentele;
Urmărește livrarea la termen a comenzilor, atât interne, cât și externe;
Asigură pregătirea informațiilor relevante pentru intrarea mărfurilor în stoc (NIR, fișe tehnice, avize, facturi etc.);
Efectuează comenzi necesare aprovizionării și urmărește întregul flux până la intrarea produselor în stoc în toate locațiile companiei;
Gestionează eficient stocurile;
Efectuează inventarele lunare și anuale ale consumului intern de materiale;
Informează departamentele solicitante în cazul întârzierilor la livrarea materialelor și ia măsuri pentru minimizarea acestora;
Se asigură că documentele financiare ajung la departamentul de Contabilitate și că sunt procesate pentru plată în termenul agreat cu furnizorii;
Asigură arhivarea fizică și electronică a comenzilor și corespondenței legate de acestea în softurile companiei;
Coordonează transportul și livrările, asigurându-se că acestea sunt efectuate la timp și în condiții optime;
Întocmește documentația necesară pentru procesul de retur al produselor și gestionează evidența acestora.
Alte informatii
Alte informatii
Locație: Popești-Leordeni.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Gestionar depozit Aplica fara CV | |
gestionar depozit - Bucuresti Aplica fara CV | |
Gestionar Depozit Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (37) |
Raporteaza eroarea la