Gestionar

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Arhitectura - Design - Proiectare
  • Constructii
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 23.11.2024
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.

    We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.

    Cerinte

    Experiență minimă de 1-2 ani în domeniul logisticii, aprovizionării sau recepției mărfurilor;
    Cunoștințe în administrarea stocurilor și gestionarea documentelor aferente (NIR-uri, fișe tehnice, avize, facturi etc.).
    Experiență în utilizarea unui sistem ERP;
    Cunoștințe de Excel;
    Autodidact și deschis la învățarea de noi tool-uri interne și procese operaționale;
    Atenție la detalii și capacitate de a lucra cu acuratețe în gestionarea stocurilor și documentelor;
    Abilități de comunicare bine dezvoltate pentru colaborarea cu departamentele interne și furnizorii;
    Studii medii finalizate (liceu sau echivalent)

    Responsabilitati

    Identifică necesarul de aprovizionare prin colaborarea cu toate departamentele;
    Urmărește livrarea la termen a comenzilor, atât interne, cât și externe;
    Asigură pregătirea informațiilor relevante pentru intrarea mărfurilor în stoc (NIR, fișe tehnice, avize, facturi etc.);
    Efectuează comenzi necesare aprovizionării și urmărește întregul flux până la intrarea produselor în stoc în toate locațiile companiei;
    Gestionează eficient stocurile;
    Efectuează inventarele lunare și anuale ale consumului intern de materiale;
    Informează departamentele solicitante în cazul întârzierilor la livrarea materialelor și ia măsuri pentru minimizarea acestora;
    Se asigură că documentele financiare ajung la departamentul de Contabilitate și că sunt procesate pentru plată în termenul agreat cu furnizorii;
    Asigură arhivarea fizică și electronică a comenzilor și corespondenței legate de acestea în softurile companiei;
    Coordonează transportul și livrările, asigurându-se că acestea sunt efectuate la timp și în condiții optime;
    Întocmește documentația necesară pentru procesul de retur al produselor și gestionează evidența acestora.
    Alte informatii

    Alte informatii

    Locație: Popești-Leordeni.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    3000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Clinceni,

    Vezi job-uri similare (37)