Contract Specialist

Angajator: Electrocons Group
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 19.11.2024
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Electrocons Group Proiect Int’l S.R.L. este o societate cu capital privat romanesc, infiintata in 2003.
    Societatea a activat si a evoluat pe acest segment de piata cu hotararea de a oferi in permanenta clientilor beneficiari seriozitate, promptitudine, inalta calificare, echipamente de ultima generatie si un bun raport calitatepret.
    Obiectul principal de activitate il reprezinta executia instalatiilor electrice pentru cladiri civile si industriale: centre de afaceri, cartiere rezidentiale, birouri, magazine comerciale, restaurante, hale birouri si depozitare, extindere de retele electrice, retele de iluminat public, etc. Activitatile si lucrarile societatii sunt executate cu personal de inalta si medie calificare precum si subanteprenori de specialitate, cu experienta acumulata la lucrari cu caracter deosebit.

    Cerinte

    • Studii superioare în Administrarea Afacerilor, Drept , Economic sau similar
    • Experiență de minim 12 luni în zona de contract management sau contabilitate;
    • Cunoștințe de bază în dreptul contractelor, terminologia juridică
    • Abilități organizatorice și de comunicare excelente.
    • Capacitatea de a gestiona mai multe contracte și termene simultan
    • Atenție deosebită la detalii și abilități de rezolvare a problemelor
    • Abilități de analiză financiară și interpretare a datelor
    • Excelente abilități de comunicare și prezentare;
    • Capacitatea de a lucra în echipă și de a colabora eficient cu colegii din alte departamente
    • Cunostiinte de utilizare SAGA constituie un avantaj

    Responsabilitati

    1. Redactarea și Revizuirea Contractelor (dpdv economic si clauze financiare):

    • Redacteaza (in baza unor drafturi aprobate de avocati) diferitelor tipuri de contracte, inclusiv acorduri de
    servicii, contracte cu furnizori, acorduri de confidențialitate și parteneriate.
    • Se asigură că toate contractele respectă cerințele legale, politicile companiei și standardele din industrie.
    • Colaborează cu avocatii externi pentru a rezolva problemele contractuale complexe.

    2. Administrarea Contractelor:

    • Ajută la menținerea unui sistem centralizat de gestionare a contractelor pentru a urmări statusul, termenele
    și reînnoirile acestora.
    • Monitorizează performanța contractelor pentru a se asigura de respectarea obligațiilor contractuale.
    • Pregătește și distribuie rapoarte regulate privind statusul contractelor, metricile de performanță și posibilele
    probleme.
    • Pregateste si distribuie rapoarte pe zoan de avansuri client / furnzior si colaboreaza cu echipa operationala
    pentru a inchide aceste avansuri

    3. Colaborarea cu Părțile Interesate:

    • Lucrează îndeaproape cu departamentul operațional, pentru a colecta informațiile necesare pentru
    dezvoltarea contractelor.
    • Acționează ca un punct de legătură între companie și părțile externe în timpul negocierilor și executării
    contractelor.

    4. Conformitate și Audit:

    • Asigură conformitatea cu toate legile, reglementările și politicile companiei relevante.
    • Participă la audituri regulate ale contractelor pentru a asigura respectarea standardelor companiei și pentru
    a identifica zonele de îmbunătățire.

    Salariu

    5500 - 7000 RON

    Beneficii

    • Bonus de performanta
    • Pensie privata
    • Training-uri
    • Cursuri
    • Certificari/Atestate
    • Decontarea transportului
    • Plata / compensare ore suplimentare
    • Zile libere suplimentare
    • Program de lucru flexibil
    • Short Fridays
    • Teambuilding-uri / excursii
    • Petreceri/evenimente companie
    • Masina de serviciu
    • Tichete cadou

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (105)