Key Account Manager – Modern Trade

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.11.2024
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    Cerintele postului:

    Studii superioare, diplomă de licență;
    Ablităţi de comunicare şi negociere;
    Abilităţi de muncă în echipă;
    Iniţiativă şi perseverenţă; Orientare spre rezultate; Responsabilitatea muncii;
    Carnet de conducere categoria B;
    Experiență în vânzări de minim 5 ani în FMCG;
    Cunoștințe privind piața și clienții de FMCG;
    Experiență în stabilirea planurilor clare de vânzări și marketing, în conformitate cu política Companiei;
    Experiență în utilizarea programelor Microsoft – Office, obligatoriu Outlook, Excel, Word și Powepoint;
    Abilitatea de a face față unui număr mare de rapoarte și activități administrative;
    Cunoașterea limbii engleze.

    Responsabilitati

    Obiectivele postului:

    Obiectivul rolului Key Account Manager este menținerea și dezvoltarea relațiilor cu clienții importanți, în strânsă colaborare cu restul departamentelor din business. Key Account Manager-ul este, de asemenea, responsabil pentru atingerea cotei de vânzări a brandurilor, produselor sau a liniei de produse din portofoliu și pentru prospectarea și câștigarea clienților top;
    Realizarea volumului de vânzări și a prezenței produselor în magazin conform obiectivelor specifice fiecărui client gestionat;
    În calitate de principal punct de contact al companiei cu clienții naționali este responsabil de stabilirea unor parteneriate pe termen lung și relații de lucru eficiente cu clienții din portofoliul său, urmărind alinierea planurilor de afaceri între companie și client cu execuția acestora în magazine;
    Asigurarea distribuției în toate magazinele din portofoliul de clienți alocați, astfel încât toate produsele din portofoliul alocat să fie la îndemâna cumpărătorilor și consumatorilor și implementarea ofertelor speciale și a promoțiilor pentru produsele din portofoliu;
    Consilierea clienților din portofoliul alocat, în vederea obținerii spațiului optim de raft (cota de raft aferentă produselor să fie în acord cu rotația acestora) și a plasărilor secundare, display-urilor sau altor materiale de vizibilitate ce au drept scop impulsionarea vânzărilor pentru produsele comercializate.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (117)