Expert achizitii publice

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Constructii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.11.2024
    Remote work: Hybrid

    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    Candidatul Ideal

    Experiență în lucrul cu SEAP/SICAP, în elaborarea/completarea DUAE și a documentațiilor pentru depunerea de oferte tehnice;
    Cunoaștere foarte bună a limbii engleze.

    Responsabilitati

    Descrierea jobului

    Verifică periodic platforma SEAP și alte platforme asemănătoare pentru participarea la licitații de interes pentru societate;
    Analizează condițiile de calificare și/sau selecție (ex: experiență similară, cifră de afaceri, etc.) și/sau punctaj conform Documentațiilor de Atribuire publicate în SEAP;
    Formulează solicitări de clarificări cu privire la Documentația de Atribuire;
    Elaborează DUAE, dosarul companiei, și documentațiile necesare (formulare, certificate, etc.) în conformitate cu cerințele Documentațiilor de Atribuire;
    Analizează cerințele din Documentațiile de Atribuire pentru personalul solicitat a fi numit în oferte și propune persoane din baza de date internă/din extern. Analizează documentele persoanelor în raport cu cerințele Caietului de Sarcini și le completează în vederea îndeplinirii cerințelor;
    Actualizează baza de date cu personalul de specialitate care poate fi folosit în licitații și cu contractele care pot fi folosite ca experiență similară;
    Elaborează documentele de asociere / susținere / subcontractare în vederea participării la licitație și colaborează cu societățile contractate în acest sens;
    Elaborează răspunsurile la solicitările de clarificări din partea comisiei de evaluare pe tema documentelor elaborate de aceasta;
    Colaborează cu societățile din grup în vederea obținerii documentelor necesare participării la licitații;
    Colaborează cu alte departamente din societate în vederea obținerii documentelor necesare pentru oferte;
    Solicită oferte de preț din partea furnizorilor/subcontractanților

    Alte informatii

    Beneficii:

    Salariu atractiv
    Posibilitatea de a lucra in regim hybrid
    bonus de performanță pe proiect;
    mediu de lucru plăcut;
    decontarea transportului (STB/METROREX si masina personala) de la domiciliu la locul de munca si retur;
    program de dezvoltare personală și profesională.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (36)