Senior Customer Service & Sales Support with Italian – Ploiești
Angajator: | ABC Human Capital |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 21.12.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.
Cerinte
Experienta: Minim 5 ani experiență în departamentul de vânzări/sales support.
Limbi străine: Cunoștințe avansate de limba engleză și italiană.
Adaptabilitate la schimbări: Deschidere către schimbările organizaționale și culturale și noi abordări care ajută la îndeplinirea obiectivelor și îmbunătățirea rezultatelor.
Dezvoltare personală și echipa: Abilitatea de a învăța continuu și de a împărtăși cunoștințele și experiența cu colegii pentru a-i ajuta să se dezvolte.
Abilități de negociere: Capacitatea de a negocia eficient și având o atitudine fermă.
Cunoștințe tehnice: Înțelegerea literaturii tehnice și a produselor, inclusiv cunoașterea codurilor produselor (de exemplu, rulmenți).
Cunoștințe IT: Utilizarea eficientă a software-ului de birou (Microsoft Office) și a programelor comerciale, logistice și de calitate.
Decizii și soluționarea problemelor: Abilitatea de a lua decizii raționale și de a rezolva problemele eficient, având o gândire analitică bună.
Comunicare eficientă: Abilitatea de a comunica clar și concis, atât în scris, cât și oral, cu toți colegii și cu clienții.
Dorința de a învăța și a te adapta: Fii deschis la schimbare și la noi informații pentru a rămâne la curent cu ultimele dezvoltări.
Spirit de echipă: Încredere și respect din partea colegilor, oferind sprijin și înțelegere nevoilor acestora.
Responsabilitati
Asigurarea aprovizionării la timp a produselor pentru a îndeplini comenzile clienților și a respecta previziunile departamentului de vânzări.
Colaborarea cu departamentele interne pentru a echilibra nevoile clienților cu capacitatea companiei de a livra profitabil.
Coordonarea acțiunilor necesare pentru a rezolva problemele de calitate, cost și livrare ale clienților.
Comunicarea cu echipa de vânzări pe teren pentru a schimba informații despre clienți și piață, asigurând un nivel de servicii orientat și receptiv.
Gestionarea situațiilor critice din producție, identificând soluții alternative care respectă termenele de livrare și constrângerile de costuri.
Colectarea și coordonarea informațiilor de la centrele de distribuție pentru a sprijini echipa de vânzări în minimizarea problemelor de livrare.
Monitorizarea lanțului de aprovizionare și a întârzierilor în producție pentru a respecta termenele de livrare ale clienților.
Procesarea și verificarea cererilor, comenzilor, programărilor și previziunilor clienților pentru a îndeplini obiectivele și a maximiza vânzările.
Identificarea oportunităților de vânzare pe baza disponibilității produselor.
Pregătirea ofertelor precise pe baza cererilor clienților.
Utilizarea cunoștințelor tehnice și de produs pentru a oferi soluții alternative.
Anticiparea tendințelor de cumpărare ale clienților și contactarea proactivă pentru a crea oportunități de vânzare.
Utilizarea bazelor de date și a sistemelor pentru a determina brandul, marjele acceptabile verificând disponibilitatea livrărilor.
Gestionarea comenzilor restante prin termene de livrare noi, fiabile.
Crearea și actualizarea listelor de prețuri.
Monitorizarea comenzilor clienților pentru a maximiza vânzările și a îndeplini obiectivele lunare.
Analizarea tiparelor și tendințelor comenzilor clienților utilizând instrumente precum Mistral sau Salesforce.
Realizarea unei analize detaliate lunare a vânzărilor și profiturilor pentru conturile clienților, comparând rezultatele cu bugetele diviziei.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Senior Customer Service & Sales Support with Italian – Ploiești Ploiesti, | |
Technical Sales Support Engineer – Ploiești (Hybrid work) Hybrid | |
Financial Support Advisor - US shift (Monday to Friday, 2:00 pm - 11:00 pm) Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (12) |
Raporteaza eroarea la