Publicitate- Art director

Directorii de creatie lucreaza pe partea vizuala a publicitatii, de obicei in parteneriat cu un copywriter. Acestia concep idei originale, ca raspuns la un brief provenit de la un client. Aceasta persoana este implicata in toate etapele proiectului, de la conceptul initial pana la conceperea produsului final.

De asemenea, acesti sunt responsabili pentru implicarea celorlalti membri ai echipei de creatie: ilustratori, fotografi, designeri, etc.

Proiectele publicitare pot varia si campaniile pot implica lucru cu urmatoarele tipuri de media:

  • Televiziune si radio;
  • Internet;
  • E-mail direct;
  • Postere;

etc.

Activitati specifice

Rolul unui art director variaza in functie de agentia la care este angajat si brief-ul clientului. Activitatile specifice includ:

  • Generarea de concepte si idei creative pentru a implini necesitatile de publicitate ale clientului;
  • Lucrul indeaproape cu copywriteri pentru a forma un parteneriat productiv si creativ;
  • Desfasurerea de proiecte de cercetare si documentare;
  • Producerea de schite si 'storyboards' (televiziune) sau materiale imprimate pentru a comunica ideile clientului;
  • Informarea celorlalti membri ai echipei de creatie;
  • Angajarea de fotografi, artisti sau producatori de film pentru a lucra la proiecte;
  • Intelegerea audientei tinta si a sectorului caruia ii este adresata publicitatea;

 

Va recomandam si:

O zi din viata unui consultant de management