Computer Generated Solutions - vom avea o crestere de aproximativ 400 de oameni noi pe care ii vom recruta in Bucuresti, Brasov, Sibiu si Galati
Compania americana Computer Generated Solutions participa la Angajatori de TOP Virtual intre 4 si 17 Aprilie si angajeaza in orasele Bucuresti, Brasov, Sibiu!
Iata cateva dintre joburile disponibile:
Cum aÈ›i descrie Computer Generated Solutions România în cifre?
Compania americană CGS (Computer Generated Solutions) este unul dintre cei mai importanÈ›i furnizori de soluÈ›ii de outsourcing prezenÈ›i, încă din anul 2006, pe piaÈ›a din România.
Compania furnizează servicii în 18 limbi străine, având 5 centre de suport în BucureÈ™ti, BraÈ™ov, Sibiu, Târgu-Jiu È™i GalaÈ›i.
Cei peste 3.000 de angajaÈ›i ai companiei interacÈ›ionează zilnic cu clienÈ›i atât din România cât È™i din Germania, Marea Britanie, Spania È™i alte țări europene, precum È™i din Statele Unite È™i Canada. Principalele servicii oferite sunt customer care, suport tehnic, help desk, telesales È™i alte servicii externalizate.
CGS este listată în primele 15 cele mai bune companii din acest domeniu din lume.
În portofoliul nostru de clienÈ›i se regăsesc companii din Forbes Top 500, precum È™i companii europene de top.
Oferim sesiuni intensive de pregătire È™i training: peste 90% dintre managerii CGS România au început în compania noastră pe poziÈ›ii de entry-level. CGS România susÈ›ine performanÈ›a È™i implicarea într-un mediu atractiv de lucru, cu o medie de vârstă de 25 de ani. Aproximativ 95% dintre angajaÈ›ii CGS sunt absolvenÈ›i sau studenÈ›i ai unor instituÈ›ii de învățământ superior.
Care sunt ariile în care activează Computer Generated Solutions România È™i cele mai frecvente poziÈ›ii pentru care recrutaÈ›i pentru fiecare arie (juniori, seniori, manageri)?
Posturile entry-level ar fi: Customer Support Representative, IT Helpdesk, Accounts Receivable, Back Office Representative, Collection Officer, Technical Support Engineer – toate job-urile pot fi în limbi străine: Engleză, Spaniolă, Franceză, Germană, Italiană, Portugheză, Rusă, Olandeză etc., iar posturile care presuspun È™i experiență de lucru anterioară ar fi: Contract Maintenance/Billing Associate, Inside Sales Representative, Marketing and Sales Consultant, Project Manager, Telesales Team Manager.
Care sunt atributele care definesc cultura organizaÈ›ională din Computer Generated Solutions România?
Principalul nostru motto este „Friends working together” È™i considerăm că defineÈ™te cel mai bine mediul nostru de lucru.
Suntem renumiÈ›i pentru îmbinarea ideală între mediul business È™i prieteniile trainince care se leagă între membrii echipelor noastre. Astfel, pentru noi îndeplinirea unui target devine o provocare căreia îi răspundem cu entuziasm È™i cu spirit competitiv prietenos.
Ce planuri de recrutare are Computer Generated Solutions România în această primăvară pentru profesioniÈ™ti È™i juniori (nr. de poziÈ›ii, departamente, profile)?
Cel mai probabil vom avea o creÈ™tere de aproximativ 400 de oameni noi pe care îi vom recruta în centrele de support pe care le avem: BucureÈ™ti, BraÈ™ov, Sibiu È™i GalaÈ›i.
Pentru tineri avem posturile entry level la care pot aplica: Customer Support Representative, IT Helpdesk, Accounts Receivable, Back Office Representative, Collection Officer, Technical Support Engineer – toate job-urile pot fi în limbi străine (Engleză, Spaniolă, Franceză, Germană, Italiană, Portugheză, Rusă, Olandeză), unde nu cerem experiență, iar programul de lucru poate fi flexibil, având posibilitatea să opteze pentru norma de lucru de 4 sau 6 ore dacă nu pot lucra full time, 8 ore.
Job-urile entry level la CGS presupun È™i o perioadă de training care durează între 2 saptămâni È™i 2 luni – depinde de department È™i de complexitatea job-ului.
În ce constă procesul de selecÈ›ie la Computer Generated Solutions România È™i cum
s-ar putea pregăti un candidat?
Procesul de selecÈ›ie are mai multe etape. Prima dintre ele ar fi o discuÈ›ie telefonică prin care urmărim evaluarea anumitor competenÈ›e, în funcÈ›ie de fiecare job. Ulterior, se stabileÈ™te o întâlnire la sediul nostru, pentru evaluare prin teste È™i o discuÈ›ie față în față cu recruiterul. Apoi, în funcÈ›ie de post, candidatul va mai participa la un interviu sau 2 cu managerul de proiect.
Care sunt câteva motive pentru care un junior sau un senior ar trebui să aplice la Computer Generated Solutions România?
Pe lângă beneficiile pe care le oferim la angajare, motivul pentru care candidaÈ›ii aplică în general la CGS ar fi mediul de lucru dezvoltat în cadrul companiei: unul prietenos, dar competitiv È™i bazat foarte mult pe performanță. CandidaÈ›ii È™tiu că la CGS se pot dezvolta ulterior È™i pe alte domenii cum ar fi: IT, HR, Training È™i Management.
90% dintre angajaÈ›ii noÈ™tri care ocupă funcÈ›ii de specialist, middle sau senior management au promovat din intern È™i s-au dezvoltat în timp pe domeniul pe care l-au ales.
Care este cel mai inedit beneficiu pe care îl oferiÈ›i angajaÈ›ilor? (ne referim È™i la partea de training-uri È™i cursuri)
Noi suntem atât de obiÈ™nuiÈ›i cu beneficiile oferite încât nu È™tim dacă le mai putem considera drept inedite, însă avem o competiÈ›ie internă bazată pe inovaÈ›ie, dorinÈ›a de a progresa È™i proactivitate, în urma căreia câÈ™tigătorii pot primi o stea pe “Walk of Fame”.