Telekom Romania pune la dispozitie peste 80 de posturi la nivel national
Telekom Romania participa la Angajatori de TOP Virtual in perioada 4-17 Aprilie si ofera oportunitati de cariera la nivel national, atat tinerilor la inceput de cariera, cat si specialistilor!
Iata o parte din joburile disponibile:
Internship Business Development Support
Specialist de proiect – Customer Experience B2B
Analist Programator Senior – Dezvoltare ICT
Cum ati descrie TELEKOM Romania in cifre?
1 an pe piata din Romania, aproximativ 10 milioane de contracte de servicii, un singur Call Center, o singura factura, o singura aplicatie MyAccount (inclusiv o aplicatie pe mobil), aproximativ 150.000 de clienti MagentaONE in septembrie 2015, 7000 de angajati, care lucreaza in toata tara. 85% dintre angajati beneficiaza de cel putin 1 program de training in fiecare an. Sute de colegi sunt certificati anual, iar cele mai frecvente tipuri de certificari sunt CISCO, PMP, ACCA, CIPS, ITIL.
Care sunt atributele care definesc cultura organizationala din TELEKOM Romania?
Telekom Romania este un loc unic care ofera angajatilor oportunitatea de a face lucruri aparte si, astfel, de a modela organizatia spre a deveni si mai buni.
De ce este un loc unic?
Pentru ca echilibram ambitia de a atinge cele mai bune rezultate cu atentia pe care o acordam oamenilor in relatiile de lucru. Pentru ca aici esti provocat sa fii inovator in permanenta atat in crearea celor mai bune produse si solutii pentru clientii nostri, cat si in simplificarea modului in care facem lucrurile. Si ca pentru fiecare coleg e incurajat sa isi puna amprenta asupra organizatiei de maine.
Evident oamenii care fac performanta intr-un astfel de mediu sunt unici. Telekom Romania este locul potrivit pentru cei care cauta provocari si care le abordeaza cu energie si curaj, care nu renunta in fata obstacolelor ci cauta mereu solutii, care vor sa fie in mijlocul celor mai noi tehnologii si sunt curiosi sa exploreze si isi doresc sa isi depaseasca limitele.
Ce planuri de recrutare are TELEKOM Romania in aceasta primavara?
In primul rand, ne vom adresa celor aflati la inceput de cariera, prin posturile disponibile in call centerele noastre, precum si in retelele de magazine Telekom si Germanos (peste 80 de posturi disponibile la nivel national). Aceste zone reprezinta pepiniere de talente pentru a promova ulterior in oricare dintre celelalte structuri ale organizatiei, de la HR lamanagementul produsului, IT, tehnic etc.
De asemenea, avem disponibile posturi dedicate specialistilor din comercial, tehnic, etc.
In privinta programelor de traineeship, suntem in etapa in care evaluam tenditele pietei si analizam nevoile din organizatie. La sfarsitul anului trecut am finalizat cu succes un program de amploare dedicat studentilor finantat din fonduri europene,
STEP – Sustinem Tinerii in Evolutia lor Profesionala, in cadrul caruia au beneficiat peste 250 de studenti de stagii de practica subventionate, in toate structurile companiei, iar peste 10% dintre acestia sunt alaturi de noi si astazi. De asemenea, momentan suntem implicati intr-un program de Exchange al grupului (Deutsche Telekom) prin intermediul caruia aprox. 20 de studenti din Germania vin in perioada urmatoare sa parcurga o parte din programul de traineeship la noi in organizatie, piata din Romania fiind foarte complexa si efervescenta.
In ce consta procesul de selectie la TELEKOM Romania si cum s-ar putea pregati un candidat?
Nu avem o reteta a succesului pe care sa o recomandam viitorilor candidati, dar in procesul de selectie pornim in primul rand de la potrivirea acestora cu cultura Telekom. Doar in acest fel putem crea o relatie solida si de lunga durata prin care viitorii nostri colegi isi pot dezvolta o cariera in adevarul sens al cuvantului.
Procesul nostru de recrutare este unul riguros, ce cuprinde mai multe interviuri structurate pe competentele soft pe care le consideram relevante pentru fiecare pozitie deschisa. In acest sens, folosim unele dintre cele mai bune instrumente si metodologii de evaluare din piata.
Care sunt cateva motive pentru care un junior sau un senior ar trebui sa aplice la TELEKOM Romania?
Facand parte dintr-un grup international, prezent pe 5 continente si peste 50 de tari, oportunitatea de a-ti contrui o cariera internationala este una reala. De exemplu, colegii nostri au posibilitatea de a se implica in programe si proiecte internationale, care au la baza colaborarea intre companiile din cadrul Grupului Deutsche Telekom.
In interiorul companiei, punem foarte mult accentul pe dezvoltarea angajatilor, iar unul din lucrurile pe care le facem in acest sens este sa le oferim posibilitatea de a avansa in cadrul companiei, astfel ca aproximativ 50% din posturile recrutate sunt acoperite cu candidati interni.
Care este cel mai indeit beneficiu pe care il oferiti angajatilor?(ne referim si la partea de training-uri si cursuri)
Tocmai pentru ca ne dorim sa raspundem intr-un mod personalizat nevoilor tuturor angajatilor, recent am implementat un sistem flexibil de avantaje, prin care fiecare isi stabileste in mod individual cosul de beneficii.
Mai mult, organizam concursuri interne
(Brand Champions Awards) ale caror premii constau in vouchere pentru programe de training, pe care si le pot alege castigatorii de la orice furnizor din piata.
Care sunt cele mai interesante/mari proiecte aflate in lucru momentan in compania voastra?
Telekom Romania sustine inovatia, iar portofoliul de produse si servicii reflecta aceasta preocupare. In special pentru segmentulul rezidential, platforma Telekom TV asigura o experienta interactiva prin intermediul serviciului IPTV care dispune de functionalitati de ultima ora, iar strategia comerciala vizeaza o experienta de tip multi-screen pentru clienti. Plina de provocari este livrarea unei experiente integrate catre clienti prin pachetele MagentaONE.
Pentru companii dezvoltam solutii complete IT&C, dar și unele dedicate de tip IoT (Internet of Things), M2M sau Smart City care ii ajuta pe clienti sa faca fata provocarilor viitorului.
O alta zona de inovatie asupra careia Telekom se va concentra in perioada urmatoare este cea de start-ups, unde unde exista deja parteneriate si diverse proiecte de sustinere a initiativelor antreprenoriale.