1. Care sunt ariile in care activeaza compania in Romania?
Compania Societe Generale European Business Services a aparut pe piata din Romania in 2011 cu scopul de a acoperi nevoia existentei unui centru de servicii european pentru operatiunile grupului.
Inca de la inceput ne-am diferentiat prin calitatea serviciilor motiv pentru care intr-un interval de sase ani am reusit sa ne extindem portofoliul astfel incat sa acoperim nevoile tuturor liniilor de business ale Societe Generale.
In momentul de fata, oferim servicii de inalta calitate in domenii precum finante/contabilitate, achizitii, resurse umane si IT pentru entitatile Grupului din intreaga lume.
2. Cum ati descrie compania in cifre? Numar de angajati, de cand activeaza in Romania, cate tari deserveste, limbi straine etc.
3. Care sunt principalele elemente prin care compania se diferentiaza ca angajator?
Unul dintre elementele caruia ii acordam o atentie deosebita este mediul de lucru. Ne dorim ca echipele noastre sa simta cu adevarat ca sunt integrate si ca munca lor are un impact real in cadrul companiei.
Apoi, evolutia fiecarei echipei inseamna pentru noi un proces continuu bazat pe o mare varietate de oportunitati de dezvoltare profesionala si personala. De altfel, incurajam colaborarea in proiecte transversale in care oamenii pot descoperi ce se intampla si in alte departamente si pot construi impreuna.
De asemenea, cautam sa avem mereu proiecte diverse, astfel am ajuns sa lucram pentru clienti din peste 35 de tari. Putem spune ca mediul de lucru international si knowledge-ul variat reprezinta o caracteristica de baza a activitatii SG EBS.
4. Cat de importanta este experienta anterioara sau studiile in domeniu pentru obtinerea pozitiilor entry-level in companie?
Din punctul nostru de vedere, experienta anterioara nu este un criteriu eliminatoriu in momentul in care aplici pentru o pozitie entry-level, cel mai important este potentialul pe care respectivul candidat il dovedeste atat in procesul de recrutare si selectie, cat si prin diferite activitati extra-scolare.
Bineinteles, pentru anumite roluri este esential ca noul angajat sa fi absolvit studii in domeniu, dar nu se aplica in toata situatiile din compania noastra.
5. Ce apreciati cel mai mult la un candidat in timpul procesului de selectie?
In SG EBS ne place sa vedem candidatul din perspectiva umana, sa aflam de la el experientele anterioare (personale sau profesionale) care l-au ajutat sa creasca, sa se dezvolte si sa ii inspire si pe colegii din jurul sau. De aceea, in etapa de selectie a procesului de recrutare, apreciem autenticitatea candidatului.
Bineinteles, suprapunerea profilului sau profesional cu cea a rolului pentru care se afla in proces de recrutare si selectie este la fel de apreciata.
6. Care sunt cele mai frecvente erori pe care le fac candidatii in procesul de selectie (junior sau profesionisti)? Cum ii pot afecta?
Consideram ca cele mai frecvente erori, indiferent de gradul de senioritate profesionala, au legatura cu faptul ca nu isi aloca timp sa se intereseze asupra companiei/postului pentru care sunt invitati la interviu.
In selectie, cu atat mai mult conteaza pentru ei sa adreseze toate intrebarile necesare si sa gaseasca gradul de potrivire atat cu angajatorul, cat si cu noua echipa si viitorul rol.
La Angajatori de TOP poti interactiona cu reprezentantii companiei. Profita de timpul pe care il mai ai la dispozitie pentru a te inscrie la conferinta
Digital Transformation: How I.T. and Big Data are now running the bank din cadrul Tech Talks.
Te asteptam la eveniment pe 24-25 martie, la Sala Palatului, incepand cu ora 10:00.