Care sunt cele mai deosebite beneficii sau initiative interne de care se bucura angajatii?
Noi suntem atat de obisnuiti cu beneficiile oferite, incat nu stim daca le mai putem considera drept inedite, insa avem o competitie interna bazata pe inovatie, dorinta de a progresa si proactivitate, in urma careia castigatorii pot primi o stea pe “Walk of Fame”. Lunar, desemnam patru top performers, pe care ii premiem pentru dorinta lor de a perfectiona procesele, pentru implicarea in dezvoltarea de noi proiecte sau care au adus un impact pozitiv asupra activitatii in care sunt implicati. Oricine se poate bucura de acest premiu, indiferent de pozitia ocupata sau de vechimea in companie.
Descrieti-ne candidatul potrivit pentru dvs.
Apreciem candidatii proactivi si comunicativi, iar cunoasterea unei limbi straine constituie un avantaj. Cautam persoane cu people skills deoarece, in cadrul companiei noastre, vor interactiona cu foarte multa lume.
Care poate fi parcursul profesional al unui angajat CGS Romania?
CGS Romania sustine performanta si implicarea intr-un mediu atractiv de lucru si ofera sesiuni intensive de pregatire si training pentru toti angajatii.
Astfel, o persoana aflata pe o pozitie de entry-level care isi demonstreaza skill-urile pe o pozitie de Customer Service Representative, de exemplu, are sansa de a promova destul de rapid la nivelul de Quality Assurance Specialist, iar apoi, daca isi insuseste si calitati de office politics poate deveni Team Leader. Acest lucru se intampla frecvent, avem colegi care au reusit aceasta performanta chiar si intr-un an de zile.
Oferiti-ne 3 exemple de DO’S and DON’TS de care ar trebui sa tina cont candidatii in momentul in care vin la interviu.
Cele trei aspecte importante de care un candidat trebuie sa tina cont atunci cand se prezinta la un interviu ar fi urmatoarele: sa fie increzator si sigur pe el, sa se poarte natural si sa puna intrebari. Greselile de evitat ar fi acestea sa vina nepregatit la interviu, sa vorbeasca prea putin sau prea mult, lipsa de sinceritate.
De ce ar trebui sa tina cont candidatii daca vor sa lucreze intr-un domeniu total diferit de cel in care au studiat?
Compania noastra este foarte deschisa fata de candidaţii cu abilitaţi de invaţare. Noi suntem dispusi sa investim in persoanele dornice sa invete si sa se dezvolte, care sunt proactive si interesate sa descopere lucruri noi.
Ce planuri de dezvoltare aveti in perioada urmatoare?
Cel mai probabil, anul acesta vom avea o crestere de aproximativ 200 de oameni noi pe care ii vom recruta in cele sase centre de suport pe care le avem: Bucuresti, Brasov, Sibiu, Targu Jiu, Galati si Miercurea Ciuc. Acest fapt vine pe fondul unei cereri tot mai mari de pe piata. Sunt tot mai multe companii, chiar şi instituţii de stat, care au investit in ultimii ani şi inca investesc in centre de suport. Totodata, in condiţiile in care compania se va extinde, si nivelul salarial va continua sa creasca.
Ce oportunitati de cariera oferiti (job-uri, programe de internship, trainee management etc.)?
Pentru cei mai tineri avem posturile entry level la care pot aplica: Customer Support Representative, IT Helpdesk, Accounts Receivable, Inside Sales Representative, Contract Maintenance, Customer Care – toate job-urile pot fi in limbi straine (Engleza, Spaniola, Franceza, Germana, Italiana, Portugheza, Rusa, Olandeza, Suedeza etc.). Pentru acestea nu cerem experienta, iar programul de lucru poate fi flexibil, avand posibilitatea sa opteze pentru norma de lucru de 4 sau 6 ore, daca nu pot lucra full time, 8 ore. Job-urile entry level la CGS Romania presupun si o perioada de training care dureaza intre 2 saptamani si 2 luni – depinde de department si de complexitatea job-ului.
Posturile care presuspun si experienta de lucru anterioara ar fi: Contract Maintenance/Billing Associate, Inside Sales Representative, Marketing and Sales Consultant, Project Manager, Telesales Team Manager.
Practic, pentru proaspetii absolventi de facultate, industria outsourcing-ului se prezinta ca o oportunitate importanta, un drum relativ previzibil, in care poti face pasi rapizi de la call center catre management. Mai precis, este industria care angajeaza cei mai multi absolventi de studii universitare, mai ales pe zonele de IT, economie si limbi straine.
Care ar fi motivele pentru care candidatii ar trebui sa aplice la job-urile deschise in cadrul companiei?
Pe langa beneficiile pe care le oferim la angajare, motivul pentru care candidatii aplica in general la CGS ar fi mediul de lucru dezvoltat in cadrul companiei: unul prietenos, dar competitiv si bazat foarte mult pe performanta. Candidatii stiu ca la CGS se pot dezvolta ulterior si pe alte domenii cum ar fi: IT, HR, Training si Management.
90% dintre angajatii nostri care ocupa functii de specialist, middle sau senior management au promovat din intern si s-au dezvoltat in timp pe domeniul pe care l-au ales. Toţi directorii noştri sunt tineri veniţi pe entry-level şi care acum conduc 1000 de oameni. De asemenea, aproximativ 95% dintre angajatii CGS sunt absolventi sau studenti ai unor institutii de invatamant superior.
Cum se deruleaza procesul de recrutare si ce instrumente folositi de obicei?
Procesul de selectie are mai multe etape. Prima dintre ele ar fi o discutie telefonica, prin care urmarim evaluarea anumitor competente, in functie de fiecare job. Ulterior, se stabileste o intalnire la sediul nostru, pentru evaluarea prin teste si o discutie fata in fata cu recruiterul. Apoi, in functie de post, candidatul va mai participa la un interviu sau doua cu managerul de proiect.
Va invitam sa ne cunoasteti la standul nostru din cadrul Angajatori de TOP pe 20-21 Octombrie, la Sala Palatului! See you there!
In plus, nu uitati sa va inscrieti la SkillShop-ul nostru "Totul despre proces de selectie, training-uri si mediul din CGS" ce va avea loc pe 21 Octombrie, la ora 13.45. Participarea este gratuita, insa numarul de locuri este limitat!
Inscrie-te la Angajatori de TOP Bucuresti |