In anul 2018,
Kimball Electronics Romania isi extinde echipa si va participa la
Angajatori de TOP Timisoara cu oportunitati de dezvoltare si promovare autentica, in departamentele de
Productie, Logistica, Inginerie si Calitate.
Va invitam sa aflati mai multe detalii despre cultura organizationala si planurile de recrutare ale companiei din interviul realizat de Hipo.ro!
Cum ati descrie Kimball Electronics in Romania in cifre?
Anul de start-up al companiei
Kimball Electronics in Romania a fost anul 2015: infrastructura proprie si startul achizitiilor de echipamente noi a demarat in anul 2015 si a continuat progresiv in anii urmatori.
Actual,
Kimball Electronics Romania a devenit unul dintre competitorii importanti ai industriei EMS (Electronic Manufacturing Services) pe piata din vestul tarii.
Numarul de angajati a crescut semnificativ in ultimii 3 ani: daca anul 2015 a fost incheiat cu sub 40 de angajati, in anul 2018 suntem deja + 350 de colegi si avem in vedere un an de stabilitate si consolidare a companiei noastre, atat a echipei, cat si a proceselor si procedurilor interne. Pentru urmatorii ani
estimam o crestere de pana la 600-800 de angajati si avem in plan extinderea cu o noua hala de productie pentru care compania a achizitionat deja terenul necesar.
Acesti +3 ani au insemnat un parcurs de succes si pentru certificarile Kimball Electronics si ne mandrim cu faptul ca, intr-un timp asa scurt ne-am organizat corespunzator, obtinand validarile din partea clientilor nostri, precum am demostrat si autoritatilor competente expertiza noastra. In prezent Kimball Electronics Romania are urmatoarele certificari:
Ne puteti oferi mai multe informatii cu privire la planurile de recrutare, programele pe care le aveti deschise sau alte aspecte importante in legatura cu prezenta companiei in cadrul evenimentului Angajatori de TOP?
Este extraordinar sa ai sansa de a fi parte a momentului de startup a unei companii! Ne bucuram ca am avut o rol important in dezvoltarea si consolidarea a operatiunilor Kimball Electronics in Europa prin start-up de business in Romania de la inceputul anului 2015. Succesul nostru este cu atat mai mare cu cat acest start-up de succes s-a realizat intr-un mediu de business deja consolidat, in contextul unei piete a muncii competitive!
O trasatura distinctiva a angajatilor companiei, atat in primii ani de start-up, cat si in continuare, este faptul ca toti colegii KERO sunt pregatiti sa iasa din tiparul clasic al locului de munca obisnuit si sunt mai curand orientati spre a crea propriul lor rol. Compania selecteaza viitori colegi care sunt dispusi sa contribuie si sa se implice, sunt interesati si pot sa contribuie cu usurinta si interes in mai multe arii. Ne dorim ca si viitorii colegi KERO sa nu se teama sa greseasca, la fel de mult ca dorinta si demersul lor de a reusi!
Va invitam sa ne vizitati standul din cadrul Angajatori de TOP Tiimisoara si sa aflati mai multe despre KERO!
Care este numarul pozitiilor din cadrul programelor de internship, pozitii entry-level, middle-level si senior pe care le aveti deschise in cadrul Angajatori de TOP?
Anul acesta, vom avea deschise cateva roluri active ale companiei, insa suntem interesati mai mult sa cunoastem potentiali viitori candidati care ar dori sa ramana in contact cu noi pentru viitoare roluri in cadrul companiei.Pentru anul viitor vom fi pregatiti pentru demararea programelor de internship si ne dorim sa stim in avans care este interesul pietei fata de noi.
Ce se intampla cu CV-urile celor care aplica la standul companiei dvs in cadrul Angajatori de TOP? Care sunt etapele ulterioare prezentei companiei in cadrul evenimentului Angajatori de TOP?
a. Termen scurt (1-3/6 luni): Analiza CV-urilor aplicantilor pentru programele anului 2018: Internship, Trainee, etc., programarea la un interviu, organizarea unei sesiuni "KERO Open Day" in care candidatii care trec de sesiunea de intervievare au ocazia sa viziteze locatia;
b. Termen mediu si lung (peste 3 luni - 1 an): Reevaluarea pentru roluri vacante Full-time in cadrul companiei;
Care sunt elementele care pot transforma un intern intr-un angajat full time in cadrul companiei dvs.?
Pentru programul pe care il vom demara in viitor, elemente importante sunt:
- Motivatia si implicarea de care da dovada in timpul programului;
- Adaptarea la cultura companiei;
- Atingerea indicatorilor de performanta stabiliti la inceputul programului (pentru rolurile unde este cazul);
- Orientarea spre invatare;
- Proactivitatea;
- Feedbackul pozitiv primit din partea managerului si al colegilor.
Care apreciati ca ar trebui sa fie criteriile in functie de care un student/absolvent urmeaza un anumit program?
- Relevanta programului in functie de planurile lui de cariera;
- Domeniul de activitate se potriveste perspectivelor lui de dezvoltare profesionala;
- Reputatia companiei;
- Perioada in care se desfasoara respectivul program;
- Responsabilitatile/ activitatile in care va fi implicat;
- Posibilitatea de transformare a programului intr-un job permanent;
- Training-urile si posibilitatile de dezvoltare oferite de companie pe parcursul programului.
Care este cel mai neobisnuit beneficiu pe care il oferiti angajatilor din cadrul companiei dvs.?
Ii incurajam pe toti colegii sa semnaleze lucrurile care pot fi imbunatatite: in cadrul departamentului, inter-departamental, in procese si proceduri, in practici comune.
Ce sfat aveti pentru un student care viseaza sa lucreze pentru companiei dvs.?
Un profesionist bun isi antreneaza in activitatea sa intreagul potential. Compania Kimball Electronics se opreste asupra potentialului unui student si priveste cu atentie asupra a 4 mari arii:
- Cunostintele: cele dobandite, modul cum sunt utilizate si inter-conectate;
- Abilitatile: ce abilitati sunt deja dezvoltate, cele spre care un student are inclinatie nativa, daca este constient de potentialul sau si daca este interesat sa si le dezvolte;
- Atitudinea fata de cunoastere;
- Temperamentul.
Ce sfat aveti pentru un profesionist care isi doreste sa se angajeaze in cadrul companiei dvs.?
- Sa fie un profesionist si coleg autentic;
- Sa fie preocupat si dispus sa isi creeze rolul, mai curand decat sa il execute;
- Sa aiba abilitatea de a contribui intr-o companie, insa fara ghidaj micromanagerial.
Suntem prezenti la cea de-a 13-a editie
Angajatori de Top Timisoara, cel mai mare eveniment al companiilor din vestul tarii si suntem onorati de faptul ca, in calitate de Partener, avem ocazia sa ne prezentam viitorilor colegi! Te invitam sa ne cunosti pe
19-20 Octombrie, la
Centrul Regional de Afaceri Timisoara - CRAFT!
Echipa KERO