Prin prisma succesului inregistrat de-a lungul celor peste 6 ani de activitate, compania Cegedim Service Center are peste 450 de angajati (septembrie 2023) care ne-au ales ca sa construim impreuna un centru de excelenta operationala. Oferim un mediu de lucru placut, dinamic, plin de oportunitati, in care initiativa fiecarui coleg este incurajata si apreciata.
Cegedim ofera solutii creative si eficiente pentru a raspunde nevoilor de business ale clientilor, satisfactia lor fiind pe loc prioritar pentru noi.
Vocatia noastra este de a CREA echipe profesioniste, de a SPORI competentele angajatilor noștri pentru a le oferi oportunitati reale de dezvoltare si parcursuri de crestere in cariera si, in final, de a ne CONSTRUI propria identitate Cegedim Service Center in Romania!
Cultura noastra organizationala pune accentul pe oameni si pe potentialul lor. Suntem o structura in plina crestere, demaram noi activitati si proiecte, iar in anul 2023 continuam sa ne optimizam expertiza si ne propunem sa crestem echipa cu peste 70 noi colegi.
Venim in intampinarea candidatilor cu roluri diverse, precum: Specialist Payroll, Consultant HRIS, Dezvoltator Interfete, Dezvoltator software, Suport Helpdesk, Analist Parametraje, Consilier Hotline, precum si Specialist Backoffice.
La Cegedim fiecare zi incepe cu « un grand sourire » si se incheie cu « une grande satisfaction »! Ne dorim colegi care sa se simta bine la noi, sa fie productivisi sa performeze in acord cu exigentele clientilor si care sa fie motivati sa se dezvolte personal si profesional in cadrul companiei.
Daca doriti sa participati la aceasta aventura si sa va alaturati comunitatii noastre de pasionati din domeniul oferirii de servicii, nu ezitati sa ne contactati!
Fondat in 1969 si avand o prezenta world-wide, Cegedim este un grup inovator ce furnizeaza tehnologii si servicii specializate in gestionarea fluxurilor digitale din domeniul sanatatii si B2B, precum si in crearea de software pentru afaceri destinate cadrelor medicale si profesionistilor din diferite domenii de activitate.
Valorile grupului care anima actiunile echipelor de pretudindeni sunt: INTEGRITATE, RESPONSABILITATE, ORIENTARE SI ANGAJAMENT CLIENT si RESPECT.
Bazandu-se pe expertiza detinuta pe piata romaneasca datorita entitatilor Cegedim Customer Information si Cegedim RX prezente in Romania de peste 25 de ani, grupul a luat decizia de a crea la Bucuresti noul sau centru de servicii, Cegedim Service Center.
Infiintarea CEGEDIM SERVICE CENTER in ianuarie 2017 s-a realizat in acord cu nevoile de crestere a activitatilor grupului si a tinut cont de competentele lingvistice si operationale recunoscute si de potentialul de talente din domeniile IT din Romania. Aceasta noua entitate a adus oportunitatea de a dezvolta noi activitati si proiecte pentru clientii grupulului, cu metode optimizate si in care ne dorim ca expertiza operationala sa fie pusa pe primul plan.
Pentru noi, oamenii sunt resursa cea mai importanta si componenta de succes a tuturor activitatilor. De aceea, ne dorim ca noii colegi sa se regaseasca alaturi de noi, sa dispuna de tot ce le este necesar pentru a-si face jobul si sa aiba parte de un mediu de lucru placut, prietenos si dinamic, in care domina multiculturalitatea si proximitatea dintre manageri si echipe.
Suntem atenti la cum se simt colegii la munca si venim in intampinarea lor cu diferite actiuni si activitati care sa ii dezvolte pe de-o parte, dar sa le si sporeasca « le bien-être ».
In afara de diferitele actiuni pentru echipe pe care le facem, dam sansa la crestere alaturi de noi :
Venim in sprijinul colaboratorilor Cegedim Service Center cu un pachet de beneficii in continua dezvoltare:
Payroll School – ce ofera oportunitatea de a descoperi activitatea unui departament de resurse umane – salarizare si de a avea un prim contact cu notiuni de HR si de legislatie a muncii specifica Frantei;
Software configuration School – ce da posibilitatea invatarii procesului de parametrare si configurare a diferite softuri de tip HCM utilizate de clienti ai Cegedim din Franta.