Bucura-te la maximum de prezenta profesionistilor din Resurse Umane la Cornerul de Consiliere in Cariera din cadrul Angajatori de TOP Bucuresti!
Inceputul de cariera este unul dintre cele mai importante momente din viata unui om si poate reprezenta si o provocare. Alegerile facute dupa terminarea studiilor pot dicta intreg parcursul tau profesional, asa ca e important ca deciziile pe care le iei sa aiba la baza un plan de dezvoltare. Stai de vorba cu un consilier si descopera care sunt strategiile pe care le poti adopta pentru a parcurge cu succes primii pasi din viata ta profesionala.
ALEXANDRA ARGHIR, Career Consultant & Recruiter @ Human First
„Recruiter si consilier in cariera, pasionat de frumusetea oamenilor si a naturii. Cu o abordare empatica si personalizata, imi dedic timpul ajutandu-i pe ceilalti sa-si descopere drumul profesional, inspirat de tot ce este frumos – de la flori, la povestile fiecarui om.”
ALINA SOARE, Consilier in Cariera
Alina, cu o experienta solida de peste 16 ani in lumea complexa a avocaturii si a corporatiilor IT, si-a descoperit o noua pasiune: sa-i ghideze pe tineri in construirea carierei ideale. Combinand cunostintele de business si juridice cu abilitatile de comunicare si empatie, ea ofera o perspectiva unica si practica asupra lumii profesionale. Abordarea ei personalizata ii ajuta pe tineri, si nu numai, sa-si clarifice abilitatile, competentele, valorile si aspiratiile pentru a dezvolta un plan pentru o cariera cu care sa rezoneze cu adevarat.
Reconversia profesionala reprezinta tranzitia catre un alt domeniu de activitate sau un alt rol care necesita un set de skill-uri & calificari suplimentare sau complet noi. Schimbarea domeniului de activitate poate parea o provocare indiferent de nivelul de experienta pe care il ai, insa sfatul unui specialist HR poate fi exact punctul de pornire de care ai nevoie.
CRISTINA DUMITRU, HR Consultant & Career Advisor la Expand Concept
„Vine un moment in viata unui om in care vrea sa schimbe ceva in cariera! Poate atunci cand ai facut ceva prea mult timp sau cand contextul personal ti s-a schimbat. Doar gandul schimbarii poate sa-ti creeze emotii din cele mai diverse! Ce meserie noua sa aleg, cum ma voi prezenta la interviuri daca nu am experienta, voi reusi? Sunt doar cateva intrebari la care sunt pregatita sa iti raspund. Voi fi la Evenimentul Angajatori de TOP Bucuresti, in 25 si 26 octombrie 2024, sa discutăm despre reconversia profesionala pe care vrei s-o faci! Am trecut deja prin 2 reconversii profesionale si, in prezent, o pregatesc pe a treia. Astept cu nerabdare sa discutam la eveniment despre ce m-a ajutat pe mine, cum au reusit altii si cum poti reusi si tu in reconversia ta profesionala! Hai sa-ti implinim visele profesionale!”
MONICA CALIN, Change Strategist
Monica faciliteaza procese de schimbare si dezvoltare in plan personal si profesional si ajuta oamenii sa isi clarifice si sa faca mai rapid schimbarile pe care si le doresc in viata lor, in mod practic si actionabil, prin sesiuni unu-la-unu de change strategy.
„Daca te gandesti tot mai serios la o schimbare profesionala dar nu stii inca ce alt rol ti s-ar potrivi sau cum te vei descurca in domeniul acela care te atrage, ce implica de fapt o astfel de schimbare, daca merita sau nu efortul, cand ar fi momentul potrivit sau cum te poti asigura ca vei reusi asa cum iti doresti - te invit sa adresam oricare din aceste provocari si temeri impreuna.
Gandeste-te ce te-ar ajuta cel mai mult acum, in etapa in care esti, ce ai nevoie ca sa poti avansa si pregateste-ti cateva intrebari in acest sens. Iti voi raspunde din experienta adunata in ultimii 3 ani lucrand cu oamenii in procese de schimbare, precum si din experienta proprie de reconversie profesionala prin care am trecut. Te astept cu drag si sunt convinsa ca iti poti lua insights utile din aceasta sesiune si claritate pe ce poti face concret si practic ca pasi urmatori.”
Negocierea salariala este una dintre cele mai importante strategii pe care ar trebui sa o dezvolti in viata ta profesionala. Afla care sunt cele mai bune strategii pe care sa le aplici in timpul negocierii salariale si ce poti face pentru a prinde increderea de care ai nevoie pentru o astfel de discutie.
IRINA PENEA CHERRY, Founder & CEO Irina Penea Trust
Irina Penea Cherry este experta in recrutare, mentor de cariera pasionat si o antreprenoare curajoasa si creativa in domeniul resurselor umane. Irina are 15 ani de experienta in 6 domenii de activitate: resurse umane, recrutare, vanzari, marketing, management si relatii internationale, acoperind cu aria sa de activitate 3 industrii: constructii in Romania si Germania, IT si medical. Pe langa limba romana, Irina vorbeste fluent engleza, germana si araba. ‘’Recrutarea este ceea ce iubesc, dar mentoratul de cariera este ceea ce sunt. Acest dans pe care il facem cu totii, intre gasirea unui loc de munca care ne place si gasirea unui loc de munca care se potriveste cu cine suntem, este ceea ce doresc sa discut cu voi la evenimentul Angajatori de Top din Bucuresti. Studiile arata ca 80% din oameni lucreaza in joburi care nu ii implinesc. Daca vrei sa faci parte din cei 20% este timpul sa devii expert in tine insuti. Prezenta mea la targul de cariera din Bucuresti face parte din traseul meu de a aduce impreuna oameni extraordinari pentru companii deschise catre dezvoltare. Ne vedem in curand la "Angajatori de Top"! Te astept cu bucurie pentru a discuta despre pasii pe care ii putem face impreuna pentru ca tu sa-ti gasesti cariera care te implineste.”
MARIA DERVENCO, Chief Operating Officer @Vault Hill
Maria Dervenco este un lider strategic in operatiuni, cu peste 15 ani de experienta in initiative de business, lansarea de produse si transformarea digitala in industrii dinamice. Cu o expertiza variata ce include leadership-ul in afaceri, managementul de proiect, inovatia digitala si parteneriatele strategice. Pe langa cariera, Maria este pasionata de invatare continua, calatorii si descoperirea altor culturi. Este dedicata sprijinirii celor din jur, oferind consultanta de cariera si ajutand oamenii sa-si atinga obiectivele profesionale.
ELIZA BURLAN, Career Coach & Analyst Support
Eliza Burlan este Career Coach & Analyst Support, cu experienta de peste 15 ani in lucrul cu oamenii. In rolul curent analizeaza in detaliu job description-urile si ajuta oamenii sa-si puna abilitatile in valoare pentru a se alinia la cerintele pietei. „Te asteptam in zona de consultanta sa descoperim impreuna cum poti sa invingi orice provocare salariala, si cum poti folosi orice discutie ca pe o oportunitate de a face un pas mai aproape de cariera pe care o visezi.”
ALINA COSTESCU, Consultant HR si Senior Coach & Facilitator
Alina Costescu este Consultant HR si Senior Coach & Facilitator, cu peste 10 ani de experienta in resurse umane, recrutare si dezvoltare organizationala. „Negocierea salariului nu este doar despre suma finala, ci despre recunoasterea valorii tale ca profesionist si despre construirea unei relatii bazate pe respect reciproc. La standul nostru de consiliere, vom explora impreuna cum sa-ti stabilesti clar asteptarile salariale, cum sa pregatesti o strategie eficienta de negociere si cum sa transformi o conversatie aparent dificila intr-o oportunitate de crestere si dezvoltare profesionala.
CV-ul reprezinta prima ta intalnire oficiala cu angajatorul. De aceea, este important sa acorzi o atentie deosebita modului in care il redactezi si informatiilor pe care le incluzi in acesta. Afla de la un specialist HR ce nota primeste CV-ul tau si ce pasi poti urma pentru a atrage mai multe raspunsuri din partea companiilor!
OCTAVIA NIEKOOP, Head of Operations @Greenvolt Next Romania / Consilier in Cariera colaborator @ Asociatia The Social Incubator
„Pentru orice etapa a carierei, fie ca suntem la inceputul ei (entry level), in perioada de crestere profesionala, in zona de management sau de specializare, CV-ul este cartea noastra de vizita profesionala si este esential sa ne asiguram ca acesta ne reprezinta atunci cand il folosim pentru a obtine un nou loc de munca. Buna! Numele meu este Octavia Niekoop si pe langa activitatea mea curenta intr-o companie din domeniul Energiei Regenerabile, sunt consilier in cariera si consilier vocational in diferite proiecte: La TINEri e Puterea (Asociatia The Social Incubator), Bursa MyWay (Fundatia pentru Educatie si Vocatie), EduAct, etc. Te astept la evenimentul Angajatori de Top din Bucuresti, atat vineri, 25 octombrie, cat si sambata, 26 octombrie, la standul CV Scoring ca sa iti raspund la provocarea: “Nu stiu cum sa ma vand in CV!” sau de fapt la intrebarea pe care o au multi candidati: “Hei, cum ma pot vinde prin CV-ul meu?”. La orice job ne-am afla, cu totii muncim si dorim sa avansam, sa crestem in cariera. Si pentru a obtine un drum frumos in profesie, va propun sa treceti pe la standul CV Scoring unde vei pleca cu idei pentru un CV de nota 10!”
IULIAN SIRBU, Consilier in Cariera @ Asociatia The Social Incubator
Iulian este consilier in cariera senior, formator de consilieri, consultant HR, trainer. Are studii de master si certificari internationale in consiliere si training. Are o experienta de 15 ani intr-o varietate de contexte: corporate, freelancing, ONG. A lucrat cu un public divers, de la elevi de liceu, la top manageri. Are mai mult de 7 ani de experienta de leadership in mediul ONG, sprijinind dezvoltarea domeniului consilierii si extinderea a doua organizatii internationale in Romania. A fost Membru al Consiliului Director al Asociatiei Consilierilor Romani, in perioada 2013 – 2017 si Managing Editor al Jurnalului Roman de Consiliere.
Vrei sa iti incepi cariera in domeniul IT sau ai deja experienta pe un rol si iti doresti sa alegi cele mai bune oportunitati pentru dezvoltarea ta profesionala? Iti pregatim o sesiune de consiliere profesionala dedicata nevoilor tale!
FLORIN MANOLESCU, CEO Academia Testării
Florin Manolescu este CEO si co-fondator Academia Testarii, furnizor de cursuri specializate si consultanta in testare software. Florin si-a inceput cariera in testarea gaming in 2006, iar dupa scurt timp a evoluat catre profesia de testare software, unde activeaza de mai bine de 20 ani. Prin expunerea sa in mijlocul proceselor de testare din varii industrii, Florin a acumulat o experienta bogata care i-a permis sa identifice lacune in piata locala, lucru care in definitiv l-a motivatat sa porneasca propria afacere in domeniu, in 2017. Pasionat de profesia de testare software si motivat sa contribuie la dezvoltarea acesteia in Romania, Florin este mandru ca in urma demersurilor initiate de compania pe care o conduce, Ministerul Muncii si Protectiei Sociale a decis introducerea ocupatiei de analist testare software in nomeclatorul ocupatiilor.
ANA ZAFIU, CEO Career Invest, HR Consultant & Career Counselor
„Sunt Ana, HR Consultant & Career Counselor, CEO - Career Invest. Profesez in domeniul Resurselor Umane si gestionez proiecte de recrutare si head-hunting atat pentru pozitii de executie, cat si pentru pozitii de management. De asemenea, am experienta profesionala in gestionarea de proiecte in domeniul IT. Atat in proiectele de Resurse Umane, cat si in sesiunile de Consiliere in Cariera, pentru mine este importanta colaborarea si deschiderea pentru a gasi solutii, astfel incat sa fie obtinute rezultate de calitate. Te astept pe data de 25 Octombrie la stand-ul Cariera in IT din cadrul evenimentulu Angajatori de TOP. De asemenea, in intervalul 13:30-14:00 voi sustine keynote-ul Leadership pentru Tineri: Dezvolta-ti abilitatile de conducere. Vom vorbi despre cum iti poti incepe cariera in domeniul IT si despre cum te poti dezvolta profesional in acest domeniu.”
ANDREEA CAMPINEANU, HR Freelancer / Consilier in Cariera in formare, Centrul de Cariera
„Cu peste 8 ani de experienta in Resursele Umane, am contribuit la dezvoltarea si implementarea de strategii de recrutare inovatoare, programe de dezvoltare personala de succes si initiative de imbunatatire a angajamentului angajatilor. In ultimul an m-am concentrat pe a ajuta profesionisti sa-si maximizeze potentialul prin servicii de consiliere in cariera personalizate. Sunt pasionata de a crea conexiuni autentice si de a vedea cum oamenii isi ating obiectivele profesionale. Abilitatile mele de comunicare, empatie si orientare catre solutii ma fac un partener de incredere pentru orice candidat.”
Intoarcerea la locul de munca din concediul de crestere al copilului este una dintre cele mai importante etape din viata profesionala a unei mame. Perioada de tranzitie poate fi una implinitoare, dar si dificila deoarece noile mamici trebuie sa invete cum sa echilibreze responsabilitatea de la job cu cea de acasa. Afla de la un specialist HR cum poti gestiona perioada aceasta!
LIGIA BADEA, HR Consultant & Coach
„Sunt Ligia, HR Consultant si Coach, si vin catre tine - mamica in cautare de schimbari profesionale, flexibilitate sau o solutie la cum se poate atinge echilibrul intre viata personala si profesionala. Am 12 ani experienta in HR Management in companii multinationale - ofer consultanta pe codul muncii, drepturile si protectia oferita legal mamelor ce se intorc din CIC, si de 4 ani sunt Coach certificat ICF specializat pe lucrul cu mamele - am ajutat zeci de cliente sa faca fata provocarilor legate de echilibrul intre cariera si familie, reducerea stresului si cresterea increderii de sine. Te astept sa ne cunoastem si sa iti raspund la toate intrebarile pe care le ai.”
DIANA AVRAM, Manager de Proiect @Asociatia The Social Incubator
„Parcursul meu profesional a inceput ca o traiectorie directa si previzibila si s-a reorganizat pe parcurs, ca un GPS care recalculeaza traseul la o noua cotitura. Vin cu o experienta de peste 15 ani din zona de tech-corporate si, mai recent, a organizatiilor non-guvernamentale, timp in care am avut ocazia sa lucrez in medii foarte diverse, multi-culturale si cu o dezvoltare accelerata. Experienta de proaspat mamica a fost insa pe departe, una dintre cele mai transformatoare si mai plina de recunostinta. Si pentru ca aceasta experienta nu este niciodata straight-forward, uneori mai trebuie sa recalibrezi GPS-ul. Daca esti mamica, cu siguranta stii cat de greu este sa te imparti in mai multe locuri, sa iti (re)gasesti focusul si motivatia. Nu esti singura! Asa ca te astept sa ne intalnim pe 25 si 26 octombrie la Angajatori de TOP Bucuresti sa ne cunoastem.”
Vino si tu pe 25 - 26 octombrie la Sala Palatului pentru a beneficia de o sesiune gratuita de consiliere!
Nu uita sa iti rezervi locul prin inscrierea la eveniment.