Sesiuni de consiliere in cariera

Bucura-te la maximum de prezenta profesionistilor din Resurse Umane la Cornerul de Consiliere in Cariera din cadrul Angajatori de TOP Timisoara!
 
Centrul Regional de Afaceri
18 - 19 octombrie 2024
 
 
 
 
Ti-am pregatit 6 noi servicii de consiliere de care te poti bucura pe 18-19 octombrie!
 




Afla mai multe despre specialistii cu care vei putea discuta la fiecare stand!
 



CV-ul reprezinta prima ta intalnire oficiala cu angajatorul. De aceea, este important sa acorzi o atentie deosebita modului in care il redactezi si informatiilor pe care le incluzi in acesta. Afla de la un specialist HR ce nota primeste CV-ul tau si ce pasi poti urma pentru a atrage mai multe raspunsuri din partea companiilor!



 

ERICA NEAGU, recruiter la EVERIENCE ROMANIA

„Imi place sa ajut oamenii sa-si identifice directia profesionala, sa-si foloseasca potentialul si sa ia decizii informate in materie de cariera. Calea cea mai sigura pentru a naviga cu succes pe actuala piata a muncii nu se rezuma doar la identificarea abilitatilor potrivite ci si la intelegerea valorilor, intereselor, personalitatii si obiectivelor fiecaruia. Sa pornim impreuna in aceasta calatorie!”.




 




 

GEORGIANA NICOLETA ILIE, Recruitment Business Partner EMEA

Nicoleta aduce o experienta vasta ca Specialist in achizitia de talente la nivel international si HR Business Partner.
Ea este pasionata de insotirea si dezvoltarea talentelor si poseda o intelegere profunda a nuantelor culturale globale si locale.






 

CRISTINA ANDRECA, HR Director, Newpharma Development

Cristina lucreaza in Resurse Umane din 2005 cand si-a inceput cariera profesionala alaturi de Bosch Communication Center ca si HR Manager. Are o experienta bogata in acest domeniu, dobandita alaturi de companii ca Aixial Group, Nokia si ACI. De anul acesta este antreprenor, sprijinind candidatii si companiile locale prin oferirea de servicii de consultanta in cariera si respectiv consultanta de business. Cristina activeaza si in zona sociala cu proiectul sau pro-bono Feedback in Gradina, in cadrul caruia ofera consultanta gratuita tuturor celor interesati sa-si optimizeze CV-urile. Actualmente Cristina colaboreaza cu compania belgiana Newpharma Development ca si HR Director.



 

CRISTIANA CHIRCULESCU, Experienced HR Professional

„Today, as Experienced HR Professional, I am passionate about project managing different HR initiatives, HR process deployment in various locations, I advocate for attracting new talents or I offer my input for new learning and development strategies. My professional future is definitely related to Human Resources, advocating for my employer branding, connecting talents with organizations, partnering with Universities to attract new talents and to build a valuable pipeline or implementing HR Processes at a larger scale!”








Negocierea salariala este una dintre cele mai importante strategii pe care ar trebui sa o dezvolti in viata ta profesionala. Afla care sunt cele mai bune strategii pe care sa le aplici in timpul negocierii salariale si ce poti face pentru a prinde increderea de care ai nevoie pentru o astfel de discutie.

 

 

ADELINA ROSCA

Adelina Rosca este absolventa a Universitatii de Vest, Facultatea de Sociologie si Psihologie si a Masterului de Management Strategic al Resurselor Umane. Membru de Board si Country Manager al Federatiei Internationale de Executive Search (IESF) in Romania, Adelina coordoneaza operatiunile companiei de head hunting si consultanta in HR  Rosminds/Rosman Talent Solutions Srl.  Cu experienta de peste 20 ani in head hunting, a coordonat proiecte de executive search/recrutare in mai multe domenii de activitate (productie, logistica, transport, FMCG, IT& tehnology, medical, farmaceutic, BPO / SSC etc) cu acoperire atat la nivel national si international. Totodata s-a implicat direct in proiecte de market research, a dezvoltat programe de consiliere a carierei si este pasionata de business networking. Citatul preferat care si defineste cariera Adelinei este: ”Do what you love, and you’ll never work another day in your life".

 

ALEXANDRA FILIP, Talent Acquisition Specialist @Urban Socializing 

Alexandra si-a inceput cariera in recrutare dupa o vasta experienta in vanzari, PR si coordonare de echipe. Este o persoana dedicata in a construi relatii semnificative cu oamenii din jur si este meticuloasa in toate interactiunile. Capacitatea ei de a combina abilitatile dobandite in domenii variate o ajuta sa identifice rapid talentele potrivite si sa gestioneze eficient procesele de recrutare, asigurand succesul atat pentru candidati, cat si pentru clienti.



 






 

LAURA DRAGOȘ-RĂDOI, Consultant de Business & Founder

Absolventa a Universitatii Politehnica Timisoara si in curs de finalizare a unui program de Executive MBA la University of Buckingham, Marea Britanie, Laura a facut tranzitia catre domeniul resurselor umane, iar dupa peste 10 ani de experienta in acest domeniu, a fondat o companie de consultanta in management si business, axata pe SME-s (small & medium enterprises), precum si un startup tech destinat animalelor de companie, pe care isi propune sa-l duca catre acceleratorul YCombinator. Laura considera ca fondurile si strategiile sunt esentiale, insa cultura organizationala este primordiala. Atata timp cat oamenii sunt motivati corespunzator, valoarea generata devine exponentiala. Constientizarea propriei valori, abilitatea de a negocia si arta persuasiunii sunt competente esentiale pe care oricine ar trebui sa le cultive pentru a-si construi o cariera de succes. Motto-ul ei este: „Make a difference!”



 

DIANA MURESAN, Strategic HR & Senior Recruiter

Sunt Diana, absolventa a Facultatii de Psihologie cu specializari ulterioare in management strategic si al resurselor umane, si am o experienta de peste 20 de ani ca Manager de Resurse Umane in diferite companii din Timisoara. Inca din primul an de facultate am stiut ca voi urma o cariera in domeniul resurselor umane, si ca atare am fost motivata de dorinta de a ma dezvolta profesional in mod continuu, de a interactiona permanent cu oamenii din mediul de afaceri, educational si din diferite arii profesionale. Am coordonat sute de proiecte de recrutare, de professional & business coaching, talent & succession planning, fiind de cele mai multe ori mandra de oamenii carora le-am influentat parcursul profesional. Motto-ul meu este: “Performanta nu intarzie sa apara daca faci ceea ce te pasioneaza”







Reconversia profesionala reprezinta tranzitia catre un alt domeniu de activitate sau un alt rol care necesita un set de skill-uri & calificari suplimentare sau complet noi. Schimbarea domeniului de activitate poate parea o provocare indiferent de nivelul de experienta pe care il ai, insa sfatul unui specialist HR poate fi exact punctul de pornire de care ai nevoie. 



 

MONICA OANA POPESCU, Consultant Resurse Umane

„Sunt Monica Oana Popescu, Psiholog și Consultant resurse umane, cu o vastă experiență în managementul resurselor umane, în mediul multinațional, activitatea mea desfășurându-se în România și în străinătate, în ariile de: recrutarea și selecția de personal, consilierea în carieră, evaluarea personalului, training și instruire.  
Pasiunea nativă pentru înțelegerea în profunzime a oamenilor și experiența de peste 18 ani în organizații,  mi-au creionat expertiza de a găsi mereu potrivirea și corespondența ideală între candidați și posturile disponibile din companii. Astfel, cunoscând ambele aspecte, atât înzestrările, aptitudinile, punctele forte și deprinderile candidaților, cât și specificul și cerințele posturilor și organizațiilor, mă consider un ghid de carieră și un consilier eficient, empatic și creativ.”

 




 

ROXANA VLAD, Technical Recruiter

Roxana este parte integranta a proiectului de reconversie profesionala in recrutare IT & C. Desi s-a alaturat echipei acum un an si jumatate, determinarea si perseverenta au fost esentiale pentru succesul ei. Ceea ce a inceput ca o simpla curiozitate s-a transformat rapid intr-o pasiune pentru recrutare, motivata de oportunitatea de a interactiona cu oameni din diverse domenii si niveluri de experienta. Increderea oferita de echipa si de partenerii agentiei o inspira sa puna suflet si pasiune in fiecare proiect. Motto-ul “Connecting People with Opportunity and Business” o defineste pe deplin si reflecta dorinta ei de a crea conexiuni valoroase.



 

ANDREEA BRATU, Technical Recruiter

Andreea reprezinta un exemplu remarcabil de reconversie profesionala, fiind motivata de o pasiune autentica pentru sprijinirea oamenilor in dezvoltarea lor profesionala. Dupa revenirea din concediul de crestere copil, a avut oportunitatea sa se alature unei agentii aflate in primii ani de activitate in IT & C si intr-o etapa de crestere rapida, contribuind activ la descoperirea unor noi perspective si oportunitati. Implicata in proiecte diverse si complexe, Andreea abordeaza fiecare sarcina cu o orientare clara spre rezultate, avand un impact semnificativ in gestionarea acestora. Dedicarea si angajamentul ei constant o recomanda ca un profesionist de incredere. Andreea sustine cu tarie motto-ul agentiei „Connecting Talent with Opportunity and Business”, pe care il integreaza in mod activ in toate actiunile sale.



 

RALUCA BARNA, Career Coach, L&D Specialist @CareerJump

Dupa peste 16 ani de experienta in evaluarea psihologica, sanatatea mentala, psihologia pozitiva, dezvoltarea abilitatilor sociale, managementul resurselor umane si consiliere in cariera, am inteles ca toate aceste domenii au un punct comun: potentialul unic al fiecarei persoane si cum acesta poate fi maximizat. Intrebarea care mi-a ghidat parcursul profesional este aceeasi: cum pot sustine indivizii sa-si descopere si sa-si indeplineasca pe deplin acest potential? La standul de Reconversie Profesionala din cadrul editiei din aceasta toamna Angajatori de TOP din Timisoara, te invit sa descoperim impreuna solutii personalizate pentru tranzitiile in cariera, care sa iti sprijine performanta si sa iti imbunatateasca echilibrul dintre viata personala si profesionala. Cu o perspectiva integrata si vasta, voi fi alaturi de tine pentru a-ti oferi consiliere adaptata nevoilor tale de reconversie - fie ca esti in cautarea unei noi directii sau doresti sa-ti redefinesti traseul profesional in mod sustenabil si eficient.


 


Vrei sa iti incepi cariera in domeniul IT sau ai deja experienta pe un rol si iti doresti sa alegi cele mai bune oportunitati pentru dezvoltarea ta profesionala? Iti pregatim o sesiune de consiliere profesionala dedicata nevoilor tale!


 

OANA STRATILA, Recruitment Lead

Oana Stratila este absolventa a Universitatii de Vest, Facultatea de Economie si Administrare a Afacerilor - Finante Banci a Universitatii Politehnice din Timisoara - Comunicare si Relatii publice. Consultant Senior cu 8 ani experienta in proiecte de executive search, recrutare, consultanta HR, business development si consiliere in cariera atat pe piata nationala cat si cea internationala; pe sectoarele IT & Technology, R&D, Production, Finance, Sales, FMCG, Medical etc. Citatul preferat: “Strive not to be a success, but rather to be of value.”





 

MIHAELA CAPITAN, Founder, Cyber Nest Talent Acquisition

Cyber Nest Talent Acquisition, parte din Cyber Nest Technologies, s-a nascut din pasiunea mea pentru recrutare, initial in domeniul telecomunicatiilor, extinzandu-se ulterior catre IT&C si outsourcing in customer support, pe diverse industrii. Echipa noastra compusa exclusiv din colege cu reconversie profesionala, aduce o perspectiva unica de abordare si adaptabilitate in fiecare proiect. Credem cu tarie ca, atata timp cat faci ceva cu un scop bine definit, succesul este inevitabil. Motto-ul nostru, "Connecting Talent with Opportunity and Business", ne defineste pe deplin. In cei 5 ani de activitate, am demonstrat partenerilor nostri ca pot avea incredere deplina in serviciile noastre. Organizarea, determinarea si perseverenta sunt punctele noastre forte, calitati pe care le valorificam in fiecare proiect pe care il abordam.
 



 

DRAGOS ARGINT, Senior HR @ CGM Software Romania

„Comunicarea este locul unde activez de 7 ani. De la workshopuri, traininguri sau organizare de evenimente, toate m-au adus in sfera HR-ului si a ghidarii oamenilor intr-o cariera de IT. Ca persoana non-tehnica evaluez psihologia candidatului, invat in permanenta despre moduri de adaptare la schimbare. Prin munca mea creez punti de legatura intre valorile companiei pe care o reprezint si candidatii de pe piata muncii. Sourcing-ul, interviul, feedback-ul si modul in care se raspunde intrebarile tehnice si elemente de baza pentru a prima impresie de succes. La toate acestea, putem adauga proactivitatea si dorinta de a evolua ca elemente necesare pentru a pune bazele unei cariere de succes in IT. Sambata, 19 octombrie, de la FrontEnd la BackEnd vom schimba idei despre cum putem gasi liantul intre aspiratiile tale profesionale si nevoile pietei de IT.”


 

Inceputul de cariera este unul dintre cele mai importante momente din viata unui om si poate reprezenta si o provocare. Alegerile facute dupa terminarea studiilor pot dicta intreg parcursul tau profesional, asa ca e important ca deciziile pe care le iei sa aiba la baza un plan de dezvoltare. Stai de vorba cu un consilier si descopera care sunt strategiile pe care le poti adopta pentru a parcurge cu succes primii pasi din viata ta profesionala.



 

ANITA OLAH, Learning Administrator SAP SuccessFactors, Life Coach, Career Coach, NLP Coach

„Sunt Anita Olah, absolventa a Facultatii de Sociologie si Psihologie din cadrul Universitatii de Vest din Timisoara, si am o experienta de peste 10 ani in domeniul HR, in special in recrutare si ca HR Business Partner in industria IT. De-a lungul carierei mele, am fost intotdeauna motivata de dorinta de a ajuta oamenii sa isi descopere si sa isi atinga potentialul maxim, oferindu-le sprijin in gasirea solutiilor optime pentru propriile nevoi. In ultimii ani, mi-am concentrat si mai mult atentia asupra consilierii si dezvoltarii personale, obtinand o certificare NLP si devenind Life Coach acreditat. Cred cu tarie ca fiecare persoana are resursele necesare pentru a-si transforma viata, iar misiunea mea este sa ii ghidez si sa ii sprijin in acest proces. Te pot ghida in identificarea obiectivului si descoperirii resurselor proprii and kick start your career!"




 

IULIA FUIOREA, Strategic HR Advisor

„Cu o experienta solida de peste 17 ani in roluri de conducere in resurse umane, cu accent pe sectorul IT, am dezvoltat o expertiza vasta in planificarea strategica HR, relatiile cu angajatii si consultanta HR. Ma dedic alinierii practicilor de resurse umane cu obiectivele organizationale, utilizand date, gestionand schimbari si implementand strategii de dezvoltare a talentelor. Am un palmares dovedit in implementarea de politici HR eficiente, optimizarea proceselor si valorificarea tehnologiei pentru a spori angajamentul si performanta echipelor. In prezent, conduc propria firma, Wide Professional Services, unde ofer, in calitate de Strategic HR Advisor, solutii personalizate de resurse umane pentru companii. Ma concentrez pe crearea de relatii solide cu angajatii, dezvoltarea talentelor si asigurarea conformitatii cu reglementarile in vigoare. Prin elaborarea de strategii HR inovatoare, sustin schimbarea organizationala si asigur alinierea cu obiectivele de afaceri ale clientilor mei.”
 

 


Intoarcerea la locul de munca din concediul de crestere al copilului este una dintre cele mai importante etape din viata profesionala a unei mame. Perioada de tranzitie poate fi una implinitoare, dar si dificila deoarece noile mamici trebuie sa invete cum sa echilibreze responsabilitatea de la job cu cea de acasa. Afla de la un specialist HR cum poti gestiona perioada aceasta!




 

NATALIA RONKOV, founder URBAN SOCIALIZING

„Urban Socializing s-a nascut din dorinta de a crea un liant intre campanile in catutare de noi talente si candidatii deschisi sa faca un pas spre dezvoltarea carierei pintr-un loc de munca nou. Suntem pasionati in primul rand de oameni, de relatiile interumane si de modul in care locul de munca potrivit poate aduce nenumarate beneficii profesionale, dar si pe plan personal. Suntem meticulosi in cautarile noastre, oferim feedback deschis si pretuim relatiile pe termen lung atat cu clientii, cat si cu candidatii nostri. Acesta este modul in care reusim sa ne dezvoltam continuu reteaua de contacte si sa oferim o experienta profesionala semnificativa pentru toate partile implicate”.
 




 

MIHAELA BUREAC-PLESCAN, Career Coach si Talent Advisor

Cu o pasiune pentru cunoasterea umana si invatare continua, Mihaela este un profesionist dedicat cu peste 15 ani de experienta in domeniul HR. Este motivata de proiectele complexe de recrutare, lucreaza in coaching de cariera 1 la 1, fiind in acelasi timp un sustinator devotat al comunitatii locale si a educatiei la orice varsta. Abordarea sa se remarca prin capacitatea de a intelege in profunzime nevoile individuale si dinamica organizationala, aducand valoare si impact semnificativ in fiecare initiativa si proiect pe care il coordoneaza.


 






 

MONICA LEGRAND, Co-Founder & Program Manager în cadrul People Around

„Sunt consultant in domeniul sanatatii mintale si a starii de bine la locul de munca, cu expertiza in sprijinirea angajatelor care revin la job din concediul de maternitate pentru a se reintegra armonios in echipele lor si a-si mentine echilibrul emotional.”





 


 


Vino si tu pe 18 - 19 octombrie la Centrul Regional de Afaceri pentru a beneficia de o sesiune gratuita de consiliere! 

Nu uita sa iti rezervi locul prin inscrierea la eveniment.