
Diplomă de licență și practică plătită într-o companie de top încă din timpul facultății
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
Import/Export Operations Specialist
BUCURESTI, |
![]() |
Junior Contracts Execution Specialist
Hybrid |
![]() |
Contracts Execution Specialist
Hybrid |
Vezi job-uri similare ( 50 ) |
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Leroy Merlin active.Vezi toate job-urile Specialist import-export active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Import-Export active pe Hipo.ro |
Angajator: | Leroy Merlin |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 05-07-2018 |
Remote work: | On-site |
Membră a Grupului Francez Adeo, compania Leroy Merlin este numărul 1 în Europa pe piața de bricolaj și numărul 3 mondial. Cele 24 magazine din 16 orașe din țară sunt stâlpii noștri de rezistență și dovada ambiției de a fi cei mai buni. Adică cei peste 3500 de colegi care formează familia Leroy Merlin. Împreună, suntem creatori de experiențe, strategii și povești. Ne dorim să contribuim în fiecare zi la îmbunătățirea lumii în care trăim.
Experiență într-o poziție similară de minim 2 ani;
• Foarte bune abilități de planificare, prioritizare și organizare;
• Abilități de comunicare și lucru în echipă;
• Capacitate de analiză și sinteză;
• Perseverență, flexibilitate;
• Cunoștințe avansate ale pachetului MS Office, în special Excel;
• Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat.
• Este responsabil de realizarea şi gestiunea fluxurilor de marfă şi a fluxurilor logistice: urmărește comenzile şi intrările în stoc, punerea în liberă circulație a bunurilor sosite din țările din afara UE, colaborând cu departamentele Aprovizionare şi Centrala de Achiziții;
• Realizează formalitățile vamale pentru import-export;
• Menține relația cu furnizorii principali în legatură cu comenzile, termenul de livrare, transport, plăți şi alte operațiuni legate de fluxul de import-export;
• Este responsabil de realizarea, buna gestionare şi optimizarea regulilor administrative, legale şi fiscale (ex : legate de vămuire) pentru desfășurarea în cele mai bune condiții a importului de produse;
• Planifică împreună cu Coordonatorul de Import descărcarea bunurilor în depozit, în funcție de volume;
• Aplică şi supervizează aplicarea procedurilor în ceea ce priveşte buna asigurare a livrărilor din port către depozit;
• Menține legătura cu Coordonatorul Platformei Import pentru a asigura un flux optim de aprovizionare a produselor de import;
• Este responsabil cu monitorizarea derulării contractelor;
• Monitorizează arhivele/datele legate de furnizori (cataloage, tarife, condiţii de achiziţie şi de livrare, etc.);
• Generează analize şi rapoarte solicitate de conducerea companiei referitoare la fluxul de import-export;
• Menține corespondența comercială cu parteneri interni şi externi.