Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Aplica fara CV
BUCURESTI, Ilfov, Timisoara, Job national

BUCURESTI, Ilfov, Ploiesti,

Hybrid

Vezi job-uri similare (127)

Internship Marketing si Comunicare

This job is no longer active!

View all jobs LOJA FRUCTELOR / SLooP active


View all jobs Internship Marketing si Comunicare active on Hipo.ro

View all jobs Internship active on Hipo.ro

View all jobs Marketing active on Hipo.ro

View all jobs Media - Journalism active on Hipo.ro


Employer: LOJA FRUCTELOR / SLooP
Domain:
  • Internship
  • Marketing
  • Media - Journalism
  • Job type: full-time
    Job level: Student/Graduate
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 09.09.2018
    Remote work: On-site



    Internship Marketing si Comunicare

    Descriere Companie:

    Noi, echipa Loja Fructelor, ne-am dorit dintotdeauna să dezvoltăm o astfel de afacere, care să-i ajute pe români câte puțin, în fiecare zi, să consume mai multe legume și fructe. Pasionați de această idee, am dezvoltat smuti-uri și fresh-uri realizate doar din fructe și legume și nimic altceva, am fost atenți să comunicăm firesc și corect proprietățile sănătoase și delicioase ale gamei.
    SLooP a devenit rapid un prieten drag al frigiderelor, poșetelor, sertarelor de birou și meselor de cafenele din țara noastră.

    Cum este echipa SLooP ?

    Autentică. Fiind părinții spirituali ai unui produs care respiră naturalețe, ne place să menținem aceeași valoare și în comportamentul nostru, unii cu alții, dar, mai ales, cu publicul nostru.
    Plini de inițiativă. Suntem o companie tânără, așa că nu mici sunt șansele să ne găsești uneori afundați în planuri de dezvoltare de noi produse, alteori făcând ordine prin curtea noastră plină de flori. Nu ne este teamă să riscăm, să facem lucrurile altfel și suntem conștienți că acest „altfel” poate veni oricând și de la oricine.
    Respirăm inovare. Suntem mereu în căutare de soluții tehnologice inovatoare care înlesnesc accesul unui public mai mare și eterogen la produse sănătoase, făcute din fructe și legume proaspete.
    Suntem responsabili. Față de mediu, față de cei care ne sunt alături în această aventură, față de comunitate. Față de cifre, căci suntem o afacere. Bunătăți 100% în sticluțe, dar și în afara lor!
    Spunem „Mulțumesc!” des. Suntem recunoscători, zi de zi, de oportunitatea de a crea de la 0 o companie în a cărei misiune să credem cu pasiune așa că încercăm să împărtășim această recunoștință mai departe, să fim generoși și onești.

    Ce cautam?
    • Student/a in an terminal sau studii superioare finalizate;
    • Persoana comunicativa si cu bune abilitati interpersonale;
    • Activ/a in Social Media (FB, IG, YouTube, Snapchat etc)
    • Atentie la detaliu
    • Atitudine proactiva si deschisa la provocari

    Competente soft: 
    • Simt estetic si practic – se mai si educa 😊
    • Viziune de ansamblu – Helicopter View
    • Bune abilitati de lucru in echipa;
    • Foarte buna organizare si planificare;
    • Atitudine pozitiva si vibranta 

    Ce vei face?

    POSM (Point of Sale Marketing): 

    •    te vei ocupa de productia si gestionarea materialelor de comunicare,
    •    vei fi in contact direct cu furnizorii dar si cu colegii din vanzari si trade marketing 
    •    vei participa la procesul de creatie a campaniilor de marketing 360
    Evenimente: 
    •    organizare evenimente sub indrumarea unui Brand Marketing Executive
    •    gestionarea relatiei dintre organziatorii si  agentia de creatie/BTL, pentru buna desfasurare a evenimentelor
    Cercetare de Piata: 
    •    identificarea nevoilor de cercetare si consituirea unor proiecte care sa raspunde intrebarilor despre piata si consumator 

    Cu ce vei ramane?
    •    Experienta de lucru intr-o echipa mica dar dinamica si mereu conectata, deschisa la ideile nastrusnice ale oricarui om care face parte din ea;
    •    Abilitati de elaborare a unor planuri si actiuni care sa realizeze strategia de marketing si/sau comunicare
    •    Competente de project management si gestionare a resurselor, mai ales in organizarea evenimentelor
    •    Competente pentru dezvoltarea unor proiecte de cercetare de piata si consumator
    •    Abilitatea de a jongla cu task-uri si proiecte, in asa fel incat sa intelegi cum creste un business, de a intelege ce inseamna proactivitatea, leadership-ul, responsabilitatea si momentum in realitatea unei afaceri cu produse proaspete ( „cold chain”).
    •    Experienta de a fi lucrat pentru un brand transparent, actual dar deloc simandicos

    Cine te va coordona?
    Vei fi coordonat/a de Gina, Brand Marketing Executive

    Program: 
    5 zile pe saptamana, 8 ore pe zi
    Interval: 1 Iulie - 30 Sept 2018

    Locatie: 
    Birou Loja Fructelor: Bucuresti, Sect 1, Str. Ing. Zablovschi, nr. 25.