Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Programe de internship, trainee sau joburi entry-level in Marketing Aplica fara CV | |
STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics) Internship Program BUCURESTI, | |
Programe de internship, trainee sau joburi entry-level in Muntenia Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (112) |
Internship Marketing si Comunicare
This job is no longer active!View all jobs LOJA FRUCTELOR / SLooP activeView all jobs Internship Marketing si Comunicare active on Hipo.roView all jobs Internship active on Hipo.roView all jobs Marketing active on Hipo.roView all jobs Media - Journalism active on Hipo.ro |
Employer: | LOJA FRUCTELOR / SLooP |
Domain: |
|
Job type: | full-time |
Job level: | Student/Graduate |
Location: |
|
Updated at: | 09.09.2018 |
Remote work: | On-site |
Internship Marketing si Comunicare
Descriere Companie:
Noi, echipa Loja Fructelor, ne-am dorit dintotdeauna să dezvoltăm o astfel de afacere, care să-i ajute pe români câte puțin, în fiecare zi, să consume mai multe legume și fructe. Pasionați de această idee, am dezvoltat smuti-uri și fresh-uri realizate doar din fructe și legume și nimic altceva, am fost atenți să comunicăm firesc și corect proprietățile sănătoase și delicioase ale gamei.
SLooP a devenit rapid un prieten drag al frigiderelor, poșetelor, sertarelor de birou și meselor de cafenele din țara noastră.
Cum este echipa SLooP ?
Plini de inițiativă. Suntem o companie tânără, așa că nu mici sunt șansele să ne găsești uneori afundați în planuri de dezvoltare de noi produse, alteori făcând ordine prin curtea noastră plină de flori. Nu ne este teamă să riscăm, să facem lucrurile altfel și suntem conștienți că acest „altfel” poate veni oricând și de la oricine.
Respirăm inovare. Suntem mereu în căutare de soluții tehnologice inovatoare care înlesnesc accesul unui public mai mare și eterogen la produse sănătoase, făcute din fructe și legume proaspete.
Suntem responsabili. Față de mediu, față de cei care ne sunt alături în această aventură, față de comunitate. Față de cifre, căci suntem o afacere. Bunătăți 100% în sticluțe, dar și în afara lor!
Spunem „Mulțumesc!” des. Suntem recunoscători, zi de zi, de oportunitatea de a crea de la 0 o companie în a cărei misiune să credem cu pasiune așa că încercăm să împărtășim această recunoștință mai departe, să fim generoși și onești.
Ce cautam?
- Student/a in an terminal sau studii superioare finalizate;
- Persoana comunicativa si cu bune abilitati interpersonale;
- Activ/a in Social Media (FB, IG, YouTube, Snapchat etc)
- Atentie la detaliu
- Atitudine proactiva si deschisa la provocari
Competente soft:
- Simt estetic si practic – se mai si educa 😊
- Viziune de ansamblu – Helicopter View
- Bune abilitati de lucru in echipa;
- Foarte buna organizare si planificare;
- Atitudine pozitiva si vibranta
Ce vei face?
POSM (Point of Sale Marketing):
• te vei ocupa de productia si gestionarea materialelor de comunicare,
• vei fi in contact direct cu furnizorii dar si cu colegii din vanzari si trade marketing
• vei participa la procesul de creatie a campaniilor de marketing 360
Evenimente:
• organizare evenimente sub indrumarea unui Brand Marketing Executive
• gestionarea relatiei dintre organziatorii si agentia de creatie/BTL, pentru buna desfasurare a evenimentelor
Cercetare de Piata:
• identificarea nevoilor de cercetare si consituirea unor proiecte care sa raspunde intrebarilor despre piata si consumator
Cu ce vei ramane?
• Experienta de lucru intr-o echipa mica dar dinamica si mereu conectata, deschisa la ideile nastrusnice ale oricarui om care face parte din ea;
• Abilitati de elaborare a unor planuri si actiuni care sa realizeze strategia de marketing si/sau comunicare
• Competente de project management si gestionare a resurselor, mai ales in organizarea evenimentelor
• Competente pentru dezvoltarea unor proiecte de cercetare de piata si consumator
• Abilitatea de a jongla cu task-uri si proiecte, in asa fel incat sa intelegi cum creste un business, de a intelege ce inseamna proactivitatea, leadership-ul, responsabilitatea si momentum in realitatea unei afaceri cu produse proaspete ( „cold chain”).
• Experienta de a fi lucrat pentru un brand transparent, actual dar deloc simandicos
Cine te va coordona?
Vei fi coordonat/a de Gina, Brand Marketing Executive
Program:
5 zile pe saptamana, 8 ore pe zi
Interval: 1 Iulie - 30 Sept 2018
Locatie:
Birou Loja Fructelor: Bucuresti, Sect 1, Str. Ing. Zablovschi, nr. 25.
Raporteaza eroarea la