Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Anunț de recrutare: Traineri Lingvistici (Colaborare) Aplica fara CV |
HR SPECIALIST - VALENII DE MUNTE
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Saint-Gobain Romania active.Vezi toate job-urile HR SPECIALIST - VALENII DE MUNTE active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro |
Angajator: | Saint-Gobain Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 10.09.2018 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Lider mondial în domeniul construcțiilor ușoare și durabile, Saint-Gobain proiectează, produce și distribuie materiale și servicii pentru piețele industriale și de construcții. Soluțiile sale integrate pentru renovarea clădirilor publice și private, pentru construcțiile ușoare și decarbonizarea construcțiilor și a industriei sunt dezvoltate printr-un proces continuu de inovare și oferă durabilitate și performanță. Angajamentul Grupului este ghidat de scopul său, „MAKING THE WORLD A BETTER HOME".
În România, Saint-Gobain furnizează produse și soluții din gamele Abrasives, Glass, Pietta Glass Working, Sekurit, ISOVER, PAM, Rigips, Weber, Duraziv şi Chryso, cumulând aproximativ 2000 de angajaţi în 14 situri industriale situate în Brăneşti, Călăraşi, Ploieşti, Satu-Mare, Turda, Suceava, Vălenii de Munte, Popești Leordeni şi Ariceştii Rahtivani.
În 2022, Saint-Gobain România a primit certificarea „Angajator de Top” pentru al 6-lea an consecutiv, datorită condiţiilor de muncă excelente oferite angajaților săi.
Cerinte
PIETTA GLASS WORKING activează în domeniul procesării sticlei pentru aplicaţii industriale și al elementelor vitrate pentru fațade. PIETTA GLASS WORKING detine 5 fabrici, urmand 3 directii de business: Arhitectural, Industrial si Façade, iar numarul angajatilor permanenti este in jur de 700.
Cerinte:
• studii superioare finalizate ;
• minim 1 an experienta in Resurse Umane (administrare personal/ recrutare/ training);
• experienta de lucru in aplicatii tip ERP – avantaj ;
• foarte bune abilitati de organizare si coordonare a activitatilor si proiectelor;
• foarte bune abilitati de comunicare;
• limba Engleza (scris si vorbit) – nivel intermediar/avansat;
• carnet auto – avantaj;
• atitudine pozitiva, orientare catre rezultate.
Responsabilitati
Descriere generala a rolului:
• Administrare personal: contracte, decizii, dosare personal, adeverinte, Revisal ;
• Actualizare permanenta a bazelor de date cu angajatii companiei si a aplicatiilor informatice specifice;
• Derulare proiecte de recrutare si actualizarea statusului proiectelor;
• Derularea instruirilor interne pentru noii angajati (induction & on-boarding program);
• Gestionarea bazei de date cu instruirile angajatilor, in baza Planului anual de training; urmarirea derularii instruirilor si a rezultatului acestora.
Alte informatii
Beneficii:
• dezvoltare profesionala in cadrul unui Grup multinational in continua crestere
• toate instrumentele necesare pentru desfasurarea activitatii in conditii optime
Raporteaza eroarea la