Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Reprezentant vanzari 4000 RON NET / luna | |
Reprezentant vanzari | Cluj-Napoca Aplica fara CV | |
Reprezentant Vanzari - Instalatii pentru constructii Cluj Napoca, | |
Vezi job-uri similare (13) |
Reprezentant vanzari
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile DIGI active.Vezi toate job-urile Reprezentant vanzari active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | DIGI |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 03.02.2019 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
DIGI este liderul pieței de telecomunicații din România pe segmentele de internet de bandă largă (broadband), servicii de distribuție TV (pay-TV) și telefonie fixă, deținând o cotă importantă pe segmentul de comunicații mobile, precum și cea mai mare acoperire la nivel național. Compania derulează operațiuni în România, Spania, Italia și urmează să lanseze servicii electronice în Portugalia și Belgia.
Soluțiile de conectivitate și comunicații electronice convergente furnizate de DIGI se bazează pe rețele moderne de fibră optică și tehnologii de ultimă generație. DIGI pune la dispoziția clienților săi și o ofertă diversificată de conținuturi radio și TV: sport (Digi Sport), știri (Digi24), filme, documentare, muzică și serviciul de content Digi Online.
Cerinte
Abilitati dezvoltate de comunicare interpersonala;
Absolvent studii medii tehnice, studiile superioare (Telecomunicatii/Electronica) - constituie un avantaj;
Experienta anterioara in structuri care interactioneaza direct cu clientii;
Foarte bune cunostinte de utilizare PC (MS Office, baze de date);
Persoana adaptabila cu spirit de echipa;
Rezistenta la stres, capacitate de reactie si gestionarea situatiilor de criza;
Minim studii medii finalizate.
Responsabilitati
Promovarea serviciilor companiei in punctul de lucru RCS&RDS;
Identificarea nevoilor clientilor si cresterea valorii per client prin prezentarea unei oferte diverse pe tipuri de servicii;
Incheierea contractelor cu clientii, in functie de cerintele acestora;
Respectarea standardelor de calitate impuse de companie, in relatia cu clientii (atat clientii externi cat si clientii interni);
Preluarea reclamatiilor si rezolvarea situatiilor de natura comerciala.
Raporteaza eroarea la