Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() | TradeAgent Senior NFR Quality Engineer BUCURESTI, |
![]() | TradeAgent Senior Lead Quality Engineer BUCURESTI, |
![]() | Agent vânzări call center - Iași Aplica fara CV |
Vezi job-uri similare (382) |
Dispecer
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile DIGI active.Vezi toate job-urile Dispecer active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | DIGI |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 06.07.2018 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
DIGI este liderul pieței de telecomunicații din România pe segmentele de internet de bandă largă (broadband), servicii de distribuție TV (pay-TV) și telefonie fixă, deținând o cotă importantă pe segmentul de comunicații mobile, precum și cea mai mare acoperire la nivel național. Compania derulează operațiuni în România, Spania, Italia și urmează să lanseze servicii electronice în Portugalia și Belgia.
Soluțiile de conectivitate și comunicații electronice convergente furnizate de DIGI se bazează pe rețele moderne de fibră optică și tehnologii de ultimă generație. DIGI pune la dispoziția clienților săi și o ofertă diversificată de conținuturi radio și TV: sport (Digi Sport), știri (Digi24), filme, documentare, muzică și serviciul de content Digi Online.
Cerinte
- foarte bune cunostinte de utilizare a calculatorului (utilizare MS Office-Word, Excel);
- foarte bune abilitati de comunicare;
- rabdare in transmiterea si explicarea informatiilor solicitate;
- rezistenta in situatii dificile;
- deschidere catre acumularea de noi informatii;
- studii tehnice- prezinta un avantaj;
- disponibilitate pentru lucru in ture
Responsabilitati
- Mentinerea legaturii cu echipele de instalari aflate in teren si monitorizarea stadiului lucrarilor programate pentru acestea;
- Verificarea bazelor de date in vederea comunicarii catre echipele de instalari de informatii corecte si complete.;
- Escaladarea situatiilor tehnice intampinate de catre echipele de instalari catre supervizori ;
- Posteaza tickete pentru lucrarile programate si neinstalate si urmareste solutionarea acestora;
- Verifica/reprogrameaza sesizarile clientilor;
- Mentine legatura cu echipele din teren pentru rezolvarea sesizarilor clientilor;
Raporteaza eroarea la