Ce inseamna sa fii proactiv la locul de munca. Sfaturi si exemple concrete
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() | Marketing Specialist Aplica fara CV |
![]() | Marketing & Communication Specialist B2B Hybrid |
![]() | Digital Marketing & Content Specialist Hybrid |
Vezi job-uri similare (49) |
Specialist comunicare
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Specialist comunicare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Publicitate - Agentii publicitate active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro |
Angajator: | confidential |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 26.05.2019 |
Remote work: | On-site |
Cerinte
Studii superioare finalizate;
Capacitate excelenta de comunicare verbala si scrisa;
Minim 3 ani experienta in comunicare si PR de preferat in agentie;
Abilitati foarte bune de organizare si planificare, prezentare si prioritizare;
Capacitatea de a lucra in echipa, dar si independent;
Capacitatea de a lucra eficient cu termene limita;
Creativitate si initiativa;
Competente excelente in PC (MSOffice, diverse aplicatii specifice);
Cunoasterii limbii engleze la nivel avansat;
Persoana proactiva si orientata catre rezultate;
Adaptabilitate si flexibilitate;
Responsabilitati
Implementeaza strategia de comunicare agreata cu managementul companiei si masoara eficienta activitatii de PR;
Concepe, editeaza si distribuie materiale de comunicare interna
Faciliteaza procesul de comunicare in interiorul companiei;
Initiaza si organizeaza evenimente interne
Are responsabilitati de promovare interna a brandului si de gestionare a relatiilor cu clientii interni
Editeaza comunicate de presa, prezentari ale companiei, articole pentru website, newsletter, brosuri etc.;
Mentine relatii profesionale cu toti partenerii externi (agentii de publicitate, firme de sondare de piata etc.);
Raspunde de corectitudinea informatiilor furnizate catre toate departamentele din firma;
Are o atitudine politicoasa atat fata de colegii sai, cat si fata de persoanele din exterior cu care vine in contact in cadrul firmei;
Actualizeaza baza de date și să se asigura ca exista fluxuri de comunicare constanta cu acestea;
Asigura promovarea evenimentelor și seminariilor organizatiei;
Se asigura ca există fluxuri de comunicare constanta cu partenerii instituționali;
Participa la elaborarea planului anual de comunicare și urmareste implementarea lui;
Participa la unele dintre evenimentele la care organizatia este invitata;
Raporteaza eroarea la