Contabil

Angajator: Agricover
Domeniu:
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Voluntari
  • Actualizat la: 10.04.2025
    Remote work: Hybrid

    Scurta descriere a companiei

    Agricover reunește într-un portofoliu complex linii de business, soluții și tehnologii de ultimă generație care aduc plus valoare în afacerile fermierilor, în activitățile de zi cu zi din fermă și, implicit, transformă agricultura din România.

    Agricover este un grup de companii ultraperformant în agribusiness-ul european, un generator de soluții inovatoare care transformă afacerile și viața fermierilor pe termen lung, precum și un motor al schimbării, creator de progres și prosperitate la scară socială.

    Agricover este liderul pieței de agribusiness din România. Pe parcursul celor peste 20 de ani de existență, Agricover a dezvoltat un model de business inovator și performant.

    Prin abordarea sa vizionară a agribusiness-ului, Agricover determină evoluția întregului domeniu și generează prosperitate socială la nivelul comunitații fermierilor români. Agricover dezvoltă ecosisteme digitale moderne care impulsionează progresul agriculturii românești, prin adoptarea celor mai noi tehnologii digitale existente la nivel mondial.

    Pe plan social, Agricover se implică în pregătirea unei noi generații de fermieri tineri și profesioniști care vor asigura schimbul generațiilor în fermele din România.

    Cerinte

    • Nivel studii: superioare, (profil econonomic)
    • Viziune strategica asupra domeniului de activitate
    • Cunostinte: MS Office la nivel avansat (excel, baza de date) si rapoarte
    • Cunostinte operare SAP este un plus
    • Limba Engleza sau alta limba de circulatie internationala (scris, vorbit, citit) - nivel mediu - avansat

    Responsabilitati

    • Inregistrarea, verificarea si arhivarea contractelor de prestari servicii achizitionate de societate;
    • Inregistrare si salvarea facturilor de furnizori interni si externi, care nu fac parte dintr-un decont, in conformitate cu contractele semnate si dupa obtinerea aprobare si cod proiect (acolo unde este cazul)
    • Descarcare cheltuieli inregistrate in avans;
    • Definire si inregistrare mijloace fixe si obiecte de inventar;
    • Inregistrarea in sistem a furnizorilor, a marcilor de angajati;
    • Propuneri de plata furnizori si obtinere ok de plata;
    • Inregistrare si plata contracte de chirii sedii;
    • Completare formulare statistice;
    • Urmarire servicii prestate - servicii refacturate in cadrul contractelor de credit;
    • Emitere facturi clienti: refacturare servicii contracte de credit, refacturari diverse, taxe si comisioane;
    • Facturi de vanzare mijloace fixe si obiecte de inventar;
    • Evidenta operatiuni si conturi diverse;

    Beneficii

    • Training-uri
    • Decontarea transportului
    • Program de lucru flexibil
    • Tichete de masa

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (49)