Ghid complet despre meseria de Art Director: studii, salarii si oportunitati de cariera
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() | Personal Curatenie Aplica fara CV |
![]() | Personal de Serviciu Bucuresti, Crangasi (F/M) BUCURESTI, |
![]() | Personal de Serviciu Bucuresti, Giulesti (F/M) BUCURESTI, |
Vezi job-uri similare (125) |
Responsabil Administrare Personal - McDonald's
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile McDonald's in Romania active.Vezi toate job-urile Responsabil Administrare Personal - McDonald's active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro |
Angajator: | McDonald's in Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 16.12.2018 |
Remote work: | On-site |

Descrierea jobului
- Se ocupă de întocmirea și înregistrarea în termenele legale a contractelor de muncă ale angajaților, cu încetarea acestora în termenele legale și cu efectuarea modificărilor lunare privind statutul angajaților din restaurant;
- Menține evidența dosarelor de personal și a documentelor pe care trebuie să le conțină acestea;
- Se asigură că toate informațiile cuprinse în dosarul de personal sunt înregistrate în aplicația de administrare personal și calcul salarial;
- Ține evidența concediilor tuturor angajaților (odihnă, medicale, fără plată);
- Menține comunicarea cu angajații restaurantului în privința problemelor administrative;
- Menține relația cu Agențiile Locale pentru Ocuparea Forței de Muncă (raportarea locurilor de muncă vacante, precum și comunicarea privind ocuparea acestora);
- Menține rapoartele de personal ale restaurantului, efectuând modificările aferente și le păstrează arhivate respectând politica de confidențialitate.
Candidatul ideal
- Experiență de minim 1 an pe o poziție similară;
- Cunoștințe foarte bune de legislație specifică resurselor umane;
- Studii superioare finalizate;
- Curs Inspector Resurse Umane (constituie avantaj);
- Abilități excelente de organizare, planificare, comunicare și relationare;
- Cunoștințe de operare PC si Microsoft Office;
- Cunoștințe de limba engleză la nivel mediu;
- Atitudine pozitivă și orientare către client;
- Atenție la detalii și orientare către rezultate;
- Atitudine proactivă;
- Abilități de lucru în echipă;
- Capacitatea de a lucra sub presiune, de a respecta termenele și de a îndeplini sarcinile la timp.
Raporteaza eroarea la