Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Senior Brand Manager, B&BS

Hybrid

Brand Manager

Aplica fara CV
BUCURESTI, Ilfov,

Senior Product Manager - Scalability Team (2 years contract)

BUCURESTI,

Vezi job-uri similare ( 34 )

Senior Brand Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Bimbo Romania (Vel Pitar) active.


Vezi toate job-urile Senior Brand Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: Bimbo Romania (Vel Pitar)
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 09-12-2018
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Alatura-te si tu celei mai mari companii de panificație la nivel global, Grupo Bimbo!

    Suntem lideri in Romania cu branduri precum Vel Pitar, French Toast, Domneasca, Chef Gurmand 7 Seminte, Grau Intreg, biscuitii Poieni, DOR si TAKIS, reunite sub un scop comun: sa hranim o lume mai buna.

    Suntem o comunitate cu peste 152.000 de oameni, in jurul lumii, în cele 37 de țări în care operăm. Cu peste 3000 de colegi in Romania, oferim oportunități de dezvoltare a potențialului fiecărei persoane și construim zi de zi la un mediu în care fiecare sa se simta apreciat și respectat.

    Dacă vrei să faci parte din echipa noastră, așteptăm cv-ul tău.

    Cerinte

    - Studii superioare marketing sau economice;
    - Minimum 3 ani axperienta pe un post similar in FMCG sau in retail;
    - Cunoasterea limbii ruse constituie avantaj
    - Abilitati foarte bune de analiza si sinteza a informatiilor;
    - Cunostinte aprofundate privind conceptele de marketing;
    - Excelenta capacitate de planificare şi organizare;
    - Project management;
    - Abilitati de comunicare si prezentare, personalitate dinamica;

    Responsabilitati

    - Analiza strategica de marketing a segmentelor in care firma actioneaza si recomandarea directiilor referitoare la politica comerciala si de marca;
    - Elaborarea si implementarea strategiei brandurilor gestionate;
    - Realizarea planului de marketing pentru brandurile de care este responsabil in conformitate cu obiectivele companiei;
    - Fundamentarea elementelor de baza ale mixului de marketing; gestionarea portofoliului de produse; segmentare; pozitionare; comportamentul consumatorului
    - Cercetarea pietei prin identificarea si evaluarea surselor de informatie, folosirea instrumentelor specifice si interpretarea datelor rezultate;
    - Identificarea oportunitatilor de business din piata si intocmirea calculelor cu privire la potentialul exploatarii segmentelor pe care este compania prezenta
    - Coordonarea procesului de dezvoltare de noi produse conform cerintelor pietei si coordonarea procesului de cercetare
    - Organizarea si coordonarea implementarii activitatilor de marketing (consumer si trade) la nivel de produs, canal de distributie sau client
    - Propune obiective cantitative (volume vanzari) si calitative (profitabilitate produs) pentru produsele gestionate si urmareste realizarea acestora;
    - Intocmirea rapoartelor de evoluţie a indicatorilor de piaţă pentru brandurile alocate;
    - Analiza pietei şi identificarea grupurilor de clienţi/ consumatori ţintă, a principalilor competitori, a trendurilor şi oportunităţilor de business din piaţă; face recomandări pentru brandurile din portofoliu;
    - Realizeaza analize de marketing pentru brandurile din portofoliu in vederea fundamentarii propunerilor sale.