
Diplomă de licență și practică plătită într-o companie de top încă din timpul facultății
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
Senior Brand Manager, B&BS
Hybrid |
![]() |
Brand Manager
Aplica fara CV
|
![]() |
Senior Product Manager - Scalability Team (2 years contract)
BUCURESTI, |
Vezi job-uri similare ( 34 ) |
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Bimbo Romania (Vel Pitar) active.Vezi toate job-urile Senior Brand Manager active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro |
Angajator: | Bimbo Romania (Vel Pitar) |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 09-12-2018 |
Remote work: | On-site |
Alatura-te si tu celei mai mari companii de panificație la nivel global, Grupo Bimbo!
Suntem lideri in Romania cu branduri precum Vel Pitar, French Toast, Domneasca, Chef Gurmand 7 Seminte, Grau Intreg, biscuitii Poieni, DOR si TAKIS, reunite sub un scop comun: sa hranim o lume mai buna.
Suntem o comunitate cu peste 152.000 de oameni, in jurul lumii, în cele 37 de țări în care operăm. Cu peste 3000 de colegi in Romania, oferim oportunități de dezvoltare a potențialului fiecărei persoane și construim zi de zi la un mediu în care fiecare sa se simta apreciat și respectat.
Dacă vrei să faci parte din echipa noastră, așteptăm cv-ul tău.
- Studii superioare marketing sau economice;
- Minimum 3 ani axperienta pe un post similar in FMCG sau in retail;
- Cunoasterea limbii ruse constituie avantaj
- Abilitati foarte bune de analiza si sinteza a informatiilor;
- Cunostinte aprofundate privind conceptele de marketing;
- Excelenta capacitate de planificare şi organizare;
- Project management;
- Abilitati de comunicare si prezentare, personalitate dinamica;
- Analiza strategica de marketing a segmentelor in care firma actioneaza si recomandarea directiilor referitoare la politica comerciala si de marca;
- Elaborarea si implementarea strategiei brandurilor gestionate;
- Realizarea planului de marketing pentru brandurile de care este responsabil in conformitate cu obiectivele companiei;
- Fundamentarea elementelor de baza ale mixului de marketing; gestionarea portofoliului de produse; segmentare; pozitionare; comportamentul consumatorului
- Cercetarea pietei prin identificarea si evaluarea surselor de informatie, folosirea instrumentelor specifice si interpretarea datelor rezultate;
- Identificarea oportunitatilor de business din piata si intocmirea calculelor cu privire la potentialul exploatarii segmentelor pe care este compania prezenta
- Coordonarea procesului de dezvoltare de noi produse conform cerintelor pietei si coordonarea procesului de cercetare
- Organizarea si coordonarea implementarii activitatilor de marketing (consumer si trade) la nivel de produs, canal de distributie sau client
- Propune obiective cantitative (volume vanzari) si calitative (profitabilitate produs) pentru produsele gestionate si urmareste realizarea acestora;
- Intocmirea rapoartelor de evoluţie a indicatorilor de piaţă pentru brandurile alocate;
- Analiza pietei şi identificarea grupurilor de clienţi/ consumatori ţintă, a principalilor competitori, a trendurilor şi oportunităţilor de business din piaţă; face recomandări pentru brandurile din portofoliu;
- Realizeaza analize de marketing pentru brandurile din portofoliu in vederea fundamentarii propunerilor sale.