Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Hybrid

BUCURESTI,

Hybrid

Vezi job-uri similare (71)

TEAM LEADER CARDS

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile FIRST BANK active.


Vezi toate job-urile TEAM LEADER CARDS active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: FIRST BANK
Domeniu:
  • Altele
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.12.2018
    Remote work: On-site

    Iti oferim oportunitatea de a te alatura echipei pe postul de TEAM LEADER CARDS! De pe aceasta pozitie vei fi responsabil(a) de:

    • Coordonarea activitatii Compartimentului Carduri, instruirea, evaluarea membrilor echipei, propunerea de masuri de dezvoltare;
    • Intocmirea si analiza rapoartelor specifice;
    • Participarea la implementarea proiectelor de dezvoltare a activitatii;
    • Tratarea apelurilor telefonice primite de la clienti, potentiali clienti si colegi, legate de informatii si suport privind produse si servicii sau legate de operatiuni bancare;
    • Verificarea si autorizarea operatiunilor bancare in baza limitelor aprobate;
    • Verificarea si asigurarea gestionarii mesajelor primite pe site-ul Bancii / adresele de email dedicate/FAX, aplicatia Winbank etc;
    • Generarea de apeluri sau transmiterea de email-uri catre prospecti/ clienti in vederea asigurarii de suport/ promovare/ vanzare;
    • Participarea la actualizarea dupa nevoi, a auto-raspunsurilor si raspunsurilor standard din libraria proprie de raspunsuri ce se trimit clientilor/ potentialilor clienti ;
    • Asigurarea gestionarii alertelor generate in aplicatiile specifice de prevenire a activitatii frauduloase pe baza de carduri/ Winbank si intreprinde actiunile necesare ;
    • Colaborarea cu colegii in vederea asigurarii de asistenta/suport ; colaborarea cu coordonatorul Compartimentului eBanking si cu coordonatorul Compartimentului Operatiuni Bancare - Informatii si Suport Clienti pentru asigurarea materialelor de training.

    Cerintele noastre sunt:

    • Absolvent de studii superioare – economice de preferat;
    • Experienta de minim 2 – 3 ani in domeniul bancar pe o pozitie similara reprezinta un avantaj;
    • Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu;
    • Abilitati de relationare, comunicare, organizare, de vanzare si persuasiune; spirit de echipa, atitudine proactiva, gandire analitica si orientata catre solutii si catre clienti;
    • Abilitati de coordonare a unei echipe;
    • Cunostinte de operare Microsoft Office, in special Excel – nivel avansat;
    • Disponibilitate de a lucra in ture, in baza unui orar de lucru stabilit (inclusiv week-end-uri).