Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
DevOps Team Leader Hybrid | |
Team Leader with German plus English BUCURESTI, | |
Team Manager Hybrid | |
Vezi job-uri similare (71) |
TEAM LEADER CARDS
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile FIRST BANK active.Vezi toate job-urile TEAM LEADER CARDS active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro |
Angajator: | FIRST BANK |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | peste 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 12.12.2018 |
Remote work: | On-site |
Iti oferim oportunitatea de a te alatura echipei pe postul de TEAM LEADER CARDS! De pe aceasta pozitie vei fi responsabil(a) de:
- Coordonarea activitatii Compartimentului Carduri, instruirea, evaluarea membrilor echipei, propunerea de masuri de dezvoltare;
- Intocmirea si analiza rapoartelor specifice;
- Participarea la implementarea proiectelor de dezvoltare a activitatii;
- Tratarea apelurilor telefonice primite de la clienti, potentiali clienti si colegi, legate de informatii si suport privind produse si servicii sau legate de operatiuni bancare;
- Verificarea si autorizarea operatiunilor bancare in baza limitelor aprobate;
- Verificarea si asigurarea gestionarii mesajelor primite pe site-ul Bancii / adresele de email dedicate/FAX, aplicatia Winbank etc;
- Generarea de apeluri sau transmiterea de email-uri catre prospecti/ clienti in vederea asigurarii de suport/ promovare/ vanzare;
- Participarea la actualizarea dupa nevoi, a auto-raspunsurilor si raspunsurilor standard din libraria proprie de raspunsuri ce se trimit clientilor/ potentialilor clienti ;
- Asigurarea gestionarii alertelor generate in aplicatiile specifice de prevenire a activitatii frauduloase pe baza de carduri/ Winbank si intreprinde actiunile necesare ;
- Colaborarea cu colegii in vederea asigurarii de asistenta/suport ; colaborarea cu coordonatorul Compartimentului eBanking si cu coordonatorul Compartimentului Operatiuni Bancare - Informatii si Suport Clienti pentru asigurarea materialelor de training.
Cerintele noastre sunt:
- Absolvent de studii superioare – economice de preferat;
- Experienta de minim 2 – 3 ani in domeniul bancar pe o pozitie similara reprezinta un avantaj;
- Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu;
- Abilitati de relationare, comunicare, organizare, de vanzare si persuasiune; spirit de echipa, atitudine proactiva, gandire analitica si orientata catre solutii si catre clienti;
- Abilitati de coordonare a unei echipe;
- Cunostinte de operare Microsoft Office, in special Excel – nivel avansat;
- Disponibilitate de a lucra in ture, in baza unui orar de lucru stabilit (inclusiv week-end-uri).
Raporteaza eroarea la