Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
Agent Call Center - Spaniola - Bucuresti
Hybrid |
![]() |
Consultant Credite Call Center - salariul 4000 - 12000 ron
4000 - 12000 RON NET / luna
|
![]() |
Call center cu limba Italiana/Franceza (activitate de la sediu din Bucuresti)
Aplica fara CV
|
Vezi job-uri similare ( 266 ) |
Agent Call Center limba ROMANA - proiect Enel
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Competence Call Center active.Vezi toate job-urile Agent Call Center limba ROMANA - proiect Enel active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Competence Call Center |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 19-08-2019 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
CCC este una dintre companiile de top din Europa care ofera servicii de customer, la cel mai inalt nivel.
Echipa CCC cuprinde in prezent peste 8.500 de profesionisti, in 22 locatii in 11 tari, oferind servicii internationale de customer service la cel mai inalt nivel.
Cerinte
Candidatul ideal:
• Bucurie in interactionarea directa cu clientii
• Cunoasterea limbii ROMANE la un nivel avansat
• Abilitati excelente de comunicare orala si scrisa
• Cunoasterea limbii Engleze reprezinta un avantaj
• Experienta anterioara in domeniul Customer Care sau in activitati similare constituie un avantaj
• Orientare catre client si capacitatea de a gasi rapid solutii
• Flexibilitate, seriozitate si spirit de echipa
• Incredere si proactivitate
• Dedicare si onestitate
Responsabilitati
Descrierea jobului:
• Furnizare de informatii generale (tarife, servicii) sau personalizate (contul de client, valoare factura, consum electricitate, perioada de scadenta) pentru rezolvarea solicitarilor primite din partea clientilor Enel
• Preluarea apelurilor si inregistrarea solicitarilor conform cu procedurile proiectului
• Prelucrarea sesizarilor clientilor
• Initierea apelurilor catre clientii companiei pentru promovarea noilor servicii
• Verificarea gradului de satisfactie al clientilor
• Participarea la trainingurile de dezvoltare din cadrul companie
Deoarece ne dorim ca angajatii companiei noastre sa ramana mereu motivati, oferim un pachet salarial competitiv format din: Salariu fix + bonus de performanta + bonuri de masa.
De asemenea, oferim si alte beneficii precum:
• Contract de munca pe o perioada nedeterminata
• Comision substantial din vanzari
• Programe interne de dezvoltare profesionala (in domeniul vanzarilor, Excel, Soft skills etc)
• Oportunitati reale de avansare - echipa de Management este aproape exclusiv aleasa dintre angajatii entry level
• Orar flexibil, care poate fi adaptat in functie de nevoile angajatilor (part time sau full time)
• Spatiu de lucru modern, birou open space
• Fructe proaspete oferite saptamanal
• Asigurare medicala privata si un discount substantial pentru asigurarea membrilor familiei
• Reduceri in cadrul mai multor sali de Fitness din Bucuresti si nu numai
• Organizare periodica de evenimente tematice si competitive pentru membrii echipei CCC
Alte informatii
Descrierea companiei:
Cu 22locatii in 11 tari si peste 8500 de profesionisti, CCC este una dintre companiile de top din Europa, oferind servicii de customer care la cel mai inalt nivel.
Echipa noastra de recrutare este bucuroasa sa va raspunda la intrebari la: +40 21 405 9999
Doar candidatii selectati vor fi contactati in vederea stabilirii unui interviu.
Postul este disponibil in Bucuresti.
Multumim!