Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Social Media Specialist BUCURESTI, | |
Infoline Management Specialist BUCURESTI, | |
Lead Generation Specialist 4000 - 5000 RON NET / luna | |
Vezi job-uri similare (79) |
Specialist Comunicare interna
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Mega Image active.Vezi toate job-urile Specialist Comunicare interna active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Publicitate - Agentii publicitate active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro |
Angajator: | Mega Image |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 17.05.2019 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Noi suntem Mega la puterea 12.000! Si pentru ca suntem intr-o continua dezvoltare, cautam oameni talentati care isi doresc sa faca parte din Comunitatea Mega, o comunitate bazata pe un mediu de lucru stabil, sustenabil si responsabil social.
Vino si tu in #ComunitateaMega!
Cerinte
Studii superioare finalizate (Relatii Publice/Jurnalism/Filologie);
Experienta anterioara intr-o pozitie similara (Comunicare interna, Agentie de publicitate si/sau Jurnalism) – minimum 2 ani;
Experienta de lucru in mediul corporatist si ONG-uri constituie avantaj;
Experienta pe branding constituie avantaj;
Cunostinte operare PC (MSOffice) nivel avansat;
Cunostinte limba engleza (scris & vorbit) nivel avansat;
Excelente abilitati de comunicare si relationare;
Excelente abilitati de prezentare;
Creativitate, flexibilitate, empatie, diplomatie;
Disponibilitate pentru deplasare in tara.
Responsabilitati
•Participa la elaborarea strategiei de comunicare interna;
•Concepe, editeaza si distribuie materiale de comunicare interna;
•Initiaza si organizeaza evenimente;
•Initiaza si organizeaza parteneriate strategice la nivel national pentru clientii interni;
•Implementeaza directia de Sustenabilitate pentru clientii interni;
•Implementeaza si participa la elaborarea strategiei si a programelor de Diversity& Inclusion;
•Faciliteaza procesul de comunicare in interiorul companiei;
•Are responsabilitati de promovare interna a brandului;
•Colaboreaza cu partenerii si cu furnizorii de servicii specifice (agentii de publicitate etc).
Alte informatii
Beneficii:
• Oportunitati de dezvoltare in cariera, intr-un mediu dinamic;
• Pachet atractiv de beneficii;
• Tichete de masa;
• Reduceri speciale dedicate angajatilor pentru produsele marca-proprie;
• Reduceri dedicate iubitorilor de lectura, pasionatilor de shopping si celor care isi doresc sa se mentina “in forma”.
Raporteaza eroarea la