Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Hybrid

Aplica fara CV
Hybrid

Aplica fara CV
BUCURESTI,

Vezi job-uri similare (87)

HR Admin Officer (12 months contract)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ING Bank Romania active.


Vezi toate job-urile HR Admin Officer (12 months contract) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: ING Bank Romania
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 09.07.2019
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Da, suntem o bancă și da, ne luăm munca în serios, dar când vine vorba de noi înșine, suntem destul de relaxați. Colegii noștri sunt prietenoși, deci nu vei rămâne pentru mult timp ,,persoana cea nouă”, plini de energie, deci nu vei avea timp să te plictisești și te vor ajuta la fiecare pas, deci nu-ți face griji pentru perioada de acomodare.
    Punem preț pe individualitate și încurajăm fiecare persoană să facă lucrurile în felul ei.

    ING este o bancă internațională cu o puternică bază europeană. Peste 60.000 de colegi deservesc aproximativ 38 de milioane de clienți și clienți corporate din peste 40 de țări.
    Suntem mândri de alcătuirea noastră diversă și multinațională. Să te alături echipei ING înseamnă să iei parte unei culturi pentru care colaborarea și incluziunea sunt importante. Înseamnă să ai un mod de lucru flexibil și înseamnă să contribui la impactul pozitiv pe care ne străduim să-l avem asupra oamenilor și planetei.

    Cerinte

    What we want you have
    • Student or fresh graduate of Human Resources or other Social Science studies
    • Maximum 1-year previous experience in an HR department - Personnel Administration
    • Systems Experience – Good knowledge of MS Office suit: Excel, PowerPoint, Outlook,Word;
    • Experience in working with HR tools would be an advantage (Charisma knowledge)
    • Language requirements: Romanian and intermediate level of English (comprehension, written and speech).
    • Respect the importance of confidentiality, as you will be dealing with employees' personal details

    What will bring you success in this job:
    • Being able to work in a fast paced environment.
    • Proving intercultural adaptability and sensitivity.
    • Loyalty, commitment, engagement and confidentiality of any information pertaining to the company or its employees.
    • Excellent communication skills and the ability to interact with all organizational levels.
    • Handling a large volume of work and data entry
    • Having good organizing skills, being patient, tactful, diplomatic and approachable

    Responsabilitati

    Your day-to-day
    • Maintaining new employee files (employee information, personal data, tax data, policies acknowledgement) and transferring the information to Payroll& Personnel Admin department
    • Audit of existent employee files and assuring that they are up-to-date and compliant with the current legislation
    • Maintaining records and documents
    • Compiling information /data and responding to routine requests with standard answers
    • Completing, checking and processing HR related forms and handles documents in accordance with established guidelines
    • Responding to routine queries and assist employees and managers with answers

    Alte informatii

    Discover ING Tech
    ING Tech is an international hub for technology & innovation, developing IT solutions across ING in areas such as Core Banking, Big Data, Financial Markets, Data Management, Touch Point Architecture and many more. By using the latest methodologies in software development, our fast growing team gathers more than 650 tech enthusiasts who work for international projects that go beyond traditional banking.