Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Aplica fara CV
Bacau,

Aplica fara CV
Bacau,

Aplica fara CV
Bacau,

Vezi job-uri similare (5)

Suport Tehnic

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile DIGI active.


Vezi toate job-urile Suport Tehnic active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: DIGI
Domeniu:
  • IT Hardware
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Bacau
  • Baia Mare
  • Piatra Neamt
  • Actualizat la: 05.08.2019
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    DIGI este liderul pieței de telecomunicații din România pe segmentele de internet de bandă largă (broadband), servicii de distribuție TV (pay-TV) și telefonie fixă, deținând o cotă importantă pe segmentul de comunicații mobile, precum și cea mai mare acoperire la nivel național. Compania derulează operațiuni în România, Spania, Italia și urmează să lanseze servicii electronice în Portugalia și Belgia.

    Soluțiile de conectivitate și comunicații electronice convergente furnizate de DIGI se bazează pe rețele moderne de fibră optică și tehnologii de ultimă generație. DIGI pune la dispoziția clienților săi și o ofertă diversificată de conținuturi radio și TV: sport (Digi Sport), știri (Digi24), filme, documentare, muzică și serviciul de content Digi Online.



    Cerinte

    Absolvent studii tehnice (student in an terminal);
    Certificari / cursuri (CCNA) reprezinta un avantaj;
    Cunostinte teoretice si practice despre functionarea protocoalelor TCP/IP, PPPoE;
    Cunostinte despre retele (nivele OSI, organizarea DNS, RIPE);
    Cunoscator linux (configurare, administrare/server);
    Abilitati foarte bune de identificare si rezolvare probleme;
    Abilitati foarte bune de comunicare;
    Atitudine proactiva si orientata catre client;
    Cunoasterea limbii engleze;
    Disponibilitatea de a lucra in schimburi.

    Responsabilitati

    Preluarea/rezolvarea telefonica a problemelor tehnice intampinate de clienti;
    Monitorizarea retelei (mrtg/rrdtool);
    Routarea statica, subnetare;
    Configurarea minimala Windows (configurare retea, email, depanare ping/traceroute);
    Escaladarea problemelor care nu tin de competenta suportului tehnic.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre DIGI. Consultati Politica de procesare a datelor personale a DIGI >>