Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Aplica fara CV
BUCURESTI, Ilfov, Timisoara, Job national

Aplica fara CV
Hybrid

BUCURESTI,

Vezi job-uri similare (47)

Direct to Consumer - Internship Position

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile JTI Romania active.


Vezi toate job-urile Direct to Consumer - Internship Position active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: JTI Romania
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip job: stagiu de practica
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.06.2011
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    La nivel global, JTI este unul dintre cei mai mari producători mondiali de produse din tutun și produse pentru vapat, cu operațiuni în peste 130 de țări. Cu sediul la Geneva, Elveția, JTI are peste 46.000 de angajați, fiind membră a grupului Japan Tobacco.

    În România, JTI și-a început activitatea în România în 1993 (ca R.J. Reynolds), și a fost una dintre primele companii multinaționale care a investit pe plan local. De atunci, am continuat să investim în oameni, în mărci și în fabrica din București, recunoscută în grupul JTI pentru eficiență și excelența în execuție. Circa 70% din producția fabricii merge la export.

    Cerinte

    o Background in Marketing and New Media / Consumer Behavior / Technology / CRM
    o Student in terminal year(s) of study (preferably) – Business – Marketing - Sociology
    o English language
    o Basic understanding and interest in current trends and practices in commercial practices and marketing
    o Proficient in the use of MS Office
    o Ability to carry out assigned projects to completion
    o Communicate effectively verbally and in writing
    o Ability to listen and ascertain the needs of staff and board
    o Pro-active attitude
    o Motivation to learn and develop as professional in marketing.

    Responsabilitati

    Provides administrative support in the area of Direct To Consumers, which includes, but is not limited to analytic techniques to support marketing, measurement, and reporting efforts within a multi-channel marketing environment. The types of analysis will include the analysis of inhouse and outsource data and information on consumer and customer behavior and corelate these with the DTC activities.
    Specific Duties
    o Assists and supports the Direct To Consumer & Resource and Planning Manager daily, weekly and monthly reports;
    o Schedules trainings and sets up meetings with the DTC partners.
    o Prepares required documents for presentations and reports

    Alte informatii

    Trainings offered:

    o 1 day induction about company & internship program
    o On-the-job training, in an exciting working enviroment, within a competitive and professional team.

    Commitment:

    5 days per week, 8 hours per day
    Period: 2 ½ months – mid July - September 2011

    Location:
    JTI Romania HQ : Bucharest, Dimitrie Pompei 9-9A.