Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Senior SAP CO-PS Consultant for BearingPoint Platform Services Hybrid | |
Oracle - Junior Consultant Billing/BRM Communications Aplica fara CV | |
Functional Business Consultant - FusionInvest Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (34) |
Consultant Suport Tehnic
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Farmacia Dona active.Vezi toate job-urile Consultant Suport Tehnic active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | Farmacia Dona |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 14.06.2019 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Farmacia DONA este unul dintre cele mai apreciate nume in retailul farmaceutic din Romania, cu o reputatie solida construita în cei peste 30 de ani de activitate. În fiecare zi, în oricare dintre cele peste 320 de Farmacii DONA vei intra, vei fi întampinat cu atentie, grija, dar mai ales cu respect. La fel ca tine, peste 2,5 milioane de pacienti trec lunar pragul Farmaciilor DONA.
Peste 2.500 de profesionisti în domeniul sanatatii lucreaza în Grupul DONA, cu totii fiind devotati unui scop comun, acela de a asigura servicii farmaceutice la cel mai înalt nivel calitativ.
Alatura-te si tu echipei DONA!
Cerinte
- cunoștințe avansate de lucru cu bazele de date relaționale (Microsoft SQL)
- cunoștințe medii - avansate de administrare sisteme de operare Windows
- abilități foarte bune de comunicare și de lucru în echipă
- abilități de analiză, planificare și prioritizare a activităților, precum și de finalizare la timp a task-urilor
- rapiditate în gândire, persoană perseverentă, responsabilă
Constituie avantaj:
- experiență de 1-3 ani pe un post cu atribuții similare (helpdesk într-un mediu de lucru bazat pe ticketing)
- experiență în domeniul farmaceutic sau folosirea aplicației Charisma ERP
- studii finalizate în domeniul tehnic
Responsabilitati
Persoana selectată va face parte din echipa IT și va avea următoarele atribuții:
- preia sesizările clienților, evaluează solicitările primite prin sistemul de ticketing și oferă cea mai bună soluție în cel mai scurt timp
- întreține aplicațiile interne de gestiune, ERP și WMS
- asigură suport tehnic prin internet (remote) și prin telefon pentru soft-urile de gestiune
- întocmește și predă la timp rapoartele și situațiile cerute
- implementează soluții IT noi
- colaborează cu toate departamentele din companie în vederea desfășurării în bune condiții a activității
- colaborează/ relaționează cu partenerii terți (furnizorul soluției software) pentru suport
- folosește instrumentele, procedurile și standardele implementate pentru administrarea serviciilor și a echipamentelor de infrastructură IT
Beneficii:
- salariu motivant, direct proporțional cu experiența și abilitățile
- tichete de masă
- card de reducere în farmaciile Dona
- mediu de lucru profesionist și oportunitatea dezvoltării carierei alături de o echipă de profesioniști
Alte informatii
Fiecare candidatură va fi tratată cu discreție.
Apreciem interesul și mulțumim tuturor candidaților, însă doar cei care îndeplinesc cerințele din anunț vor fi contactați. Vă mulțumim pentru înțelegere!
Raporteaza eroarea la