Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Agent Vanzari Targu Mures ((fixed-term contract)) BUCURESTI, | |
Lucrator comercial cu atributii de casier _ METRO Berceni BUCURESTI, | |
Lucrator Comercial - La Doi Pasi EXTRA BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (19) |
JUNIORS WANTED! Consilier Hotline (lb. franceza)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Cegedim Service Center active.Vezi toate job-urile JUNIORS WANTED! Consilier Hotline (lb. franceza) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Cegedim Service Center |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 03.09.2020 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Prin prisma succesului inregistrat de-a lungul celor peste 6 ani de activitate, compania Cegedim Service Center are peste 450 de angajati (septembrie 2023) care ne-au ales ca sa construim impreuna un centru de excelenta operationala. Oferim un mediu de lucru placut, dinamic, plin de oportunitati, in care initiativa fiecarui coleg este incurajata si apreciata.
Cegedim ofera solutii creative si eficiente pentru a raspunde nevoilor de business ale clientilor, satisfactia lor fiind pe loc prioritar pentru noi.
Vocatia noastra este de a CREA echipe profesioniste, de a SPORI competentele angajatilor noștri pentru a le oferi oportunitati reale de dezvoltare si parcursuri de crestere in cariera si, in final, de a ne CONSTRUI propria identitate Cegedim Service Center in Romania!
Cerinte
• Studii medii finalizate
• Cunostinte avansate de limba franceza : nivel B2 / C1
• Rigoare, rapiditate si usurinta in a lucra in programe informatice (ex. Word, Excel, …)
• Capacitate de ascultare activa si puternica orientare client
• Capacitate de comunicare si asertivitate
• Atentie la detalii
• Spirit de echipa, flexibilitate si abilitati de invatare
• Experienta pe o pozitie similara constituie un avantaj
Responsabilitati
• Preluarea apelurilor si identificarea informatiilor clientilor in baza de date
• Identificarea completa si corecta a informatiilor si a situatiilor exprimate de catre client in cadrul discutiei, precum si a documentelor justificative necesare
• Furnizarea de raspunsuri clare si concise clientilor, dupa verificarea prealabila a surselor de informatii existente
• Cunoasterea si aplicarea in activitate a procedurilor si a instructiunilor in vigoare
• Furnizarea informatiilor si argumentelor necesare pentru a rezolva reclamatiile si cererile clientilor
• Transmiterea prin e-mail a diverselor informatii explicative sau de corectie
• Asigurarea unor servicii de calitate furnizate respectand termenele stabilite
• Asigurarea trasabilitatii cererilor procesate si a operatiunilor efectuate in baza de date
• Actualizarea datelor si a informatiilor in baza de date conform procedurilor
• Transmiterea mai departe a cazurilor exceptionale sau cu anomalii in vederea rezolvarii lor
• Orientarea si directionarea clientilor catre departamentul sau serviciul corespunzator, in cazul in care este nevoie
Alte informatii
Salut, parles-tu français ? Fie ca esti student sau ai absolvit deja, noi vrem sa te cunoastem si iti oferim “la clé du succès” in domenii precum : customer service, payroll, IT.
Cegedim v-a pregatit atat joburi de tip front office cat si backoffice, care se potrivesc perfect cu dorinta de dezvoltare, spiritul de echipa si capacitatea de invatare pe care tinerii o au!
Vino si vorbeste frantuzeste cu noi!
Raporteaza eroarea la