Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Financial Support Advisor - US shift (Monday to Friday, 2:00 pm - 11:00 pm) Aplica fara CV | |
Technical Engineering Support Advisor Aplica fara CV | |
Lead Technical Support Specialist with German Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (443) |
JUNIORS WANTED! Software Support Specialist (lb. franceza)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Cegedim Service Center active.Vezi toate job-urile JUNIORS WANTED! Software Support Specialist (lb. franceza) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | Cegedim Service Center |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 03.09.2020 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Prin prisma succesului inregistrat de-a lungul celor peste 6 ani de activitate, compania Cegedim Service Center are peste 450 de angajati (septembrie 2023) care ne-au ales ca sa construim impreuna un centru de excelenta operationala. Oferim un mediu de lucru placut, dinamic, plin de oportunitati, in care initiativa fiecarui coleg este incurajata si apreciata.
Cegedim ofera solutii creative si eficiente pentru a raspunde nevoilor de business ale clientilor, satisfactia lor fiind pe loc prioritar pentru noi.
Vocatia noastra este de a CREA echipe profesioniste, de a SPORI competentele angajatilor noștri pentru a le oferi oportunitati reale de dezvoltare si parcursuri de crestere in cariera si, in final, de a ne CONSTRUI propria identitate Cegedim Service Center in Romania!
Cerinte
• Studii medii finalizate
• Cunostinte avansate de limba franceza : nivel C1 / C2
• Cunostintele tehnice legate de sisteme de operare Microsoft Windows si de administrare hardware si software constituie un avantaj
• Rigoare, rapiditate si usurinta in a lucra in programe informatice (ex. Word, Excel, …)
• Foarte buna capacitate de ascultare activa si puternica orientare client
• Capacitate de comunicare si asertivitate
• Atentie la detalii
• Spirit de echipa, flexibilitate si abilitati de invatare
• Experienta pe o pozitie similara constituie un avantaj
Responsabilitati
• Asigura suport tehnic/suport software telefonic initial (nivel 1) pentru utilizatorii unui soft de gestiune medicala
• Rezolva incidentele semnalate de clienti conform ariei de responsabilitate
• Evalueaza complexitatea solicitarilor, a impactului si a prioritatilor si ofera solutii pentru dezvoltarea acestora
• Urmareste evolutia tuturor aspectelor: documentarea si procesarea corespunzatoare operatiunii de ticketing
• Informeaza la timp asupra rezultatelor problemelor aparute in functie de prioritate, impact si SLA
• Respecta procedurile de lucru si in functie de complexitatea solicitarii, redirectioneaza sau indruma clientul catre persoanele competente sau catre agentii de suport tehnic nivel 2
Alte informatii
Salut, parles-tu français ? Fie ca esti student sau ai absolvit deja, noi vrem sa te cunoastem si iti oferim “la clé du succès” in domenii precum : customer service, payroll, IT.
Cegedim v-a pregatit atat joburi de tip front office cat si backoffice, care se potrivesc perfect cu dorinta de dezvoltare, spiritul de echipa si capacitatea de invatare pe care tinerii o au!
Vino si vorbeste frantuzeste cu noi!
Raporteaza eroarea la