Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Aplica fara CV
Hybrid

Aplica fara CV
Hybrid

BUCURESTI,

Vezi job-uri similare (79)

Specialist Data Processing

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Cegedim Service Center active.


Vezi toate job-urile Specialist Data Processing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Cegedim Service Center
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.01.2020
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Prin prisma succesului inregistrat de-a lungul celor peste 6 ani de activitate, compania Cegedim Service Center are peste 450 de angajati (septembrie 2023) care ne-au ales ca sa construim impreuna un centru de excelenta operationala. Oferim un mediu de lucru placut, dinamic, plin de oportunitati, in care initiativa fiecarui coleg este incurajata si apreciata.

    Cegedim ofera solutii creative si eficiente pentru a raspunde nevoilor de business ale clientilor, satisfactia lor fiind pe loc prioritar pentru noi.

    Vocatia noastra este de a CREA echipe profesioniste, de a SPORI competentele angajatilor noștri pentru a le oferi oportunitati reale de dezvoltare si parcursuri de crestere in cariera si, in final, de a ne CONSTRUI propria identitate Cegedim Service Center in Romania!

    Cerinte

    Studii medii absolvite
    Outlook si Microsoft Office (Word, Excel)
    Limbi straine: franceza nivel incepator/mediu (A2/B1/B2)
    Confidentialitate, rigurozitate, dexteritate
    Abilitati foarte bune de organizare si de comunicare
    Atentie la detalii, autonomie
    Spirit de echipa
    Experienta intr-un post similar constituie un avantaj

    Responsabilitati

    Executa operatiuni de birou specifice departamentului, respectand procedurile existente : modificare si actualizare date clienti, escaladare si monitorizare cazuri speciale, verificare facturi si inregistrare, etc)
    Asigura fluxul documentelor in aplicatiile utilizate si pe e-mail
    Arhiveaza documentele conform procedurilor
    Identifica si transmite mai departe posibilele probleme de functionare in sisteme
    Raporteaza statusul activitatilor executate, conform specificatiilor
    Completeaza si transmite rapoarte periodice de activitate
    Relationeaza cu toate departamentele si persoanele implicate in fiecare proces de executie
    Transmite propuneri de completare si modificare a procedurilor existente
    Indeplineste alte sarcini alocate punctual

    Alte informatii

    Suntem in cautare de candidati juniori, cu sau fara experienta, la inceput de cariera si oferim un mediu de lucru multicultural, placut si dinamic, o formare consistenta alaturi de colegi experimentati, dornici sa impartaseasca experienta si bunele lor practici, precum si posibilitati de dezvoltare a unui plan de cariera si beneficii care ne califica drept competitivi pe piata.