Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Payroll Implementation Consultant with French Aplica fara CV | |
Payroll Consultant with Swedish Aplica fara CV | |
Senior Brand Specialist, Account Management - German, Strategic Account Services BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (79) |
Specialist Data Processing
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Cegedim Service Center active.Vezi toate job-urile Specialist Data Processing active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Cegedim Service Center |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 01.01.2020 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Prin prisma succesului inregistrat de-a lungul celor peste 6 ani de activitate, compania Cegedim Service Center are peste 450 de angajati (septembrie 2023) care ne-au ales ca sa construim impreuna un centru de excelenta operationala. Oferim un mediu de lucru placut, dinamic, plin de oportunitati, in care initiativa fiecarui coleg este incurajata si apreciata.
Cegedim ofera solutii creative si eficiente pentru a raspunde nevoilor de business ale clientilor, satisfactia lor fiind pe loc prioritar pentru noi.
Vocatia noastra este de a CREA echipe profesioniste, de a SPORI competentele angajatilor noștri pentru a le oferi oportunitati reale de dezvoltare si parcursuri de crestere in cariera si, in final, de a ne CONSTRUI propria identitate Cegedim Service Center in Romania!
Cerinte
Studii medii absolvite
Outlook si Microsoft Office (Word, Excel)
Limbi straine: franceza nivel incepator/mediu (A2/B1/B2)
Confidentialitate, rigurozitate, dexteritate
Abilitati foarte bune de organizare si de comunicare
Atentie la detalii, autonomie
Spirit de echipa
Experienta intr-un post similar constituie un avantaj
Responsabilitati
Executa operatiuni de birou specifice departamentului, respectand procedurile existente : modificare si actualizare date clienti, escaladare si monitorizare cazuri speciale, verificare facturi si inregistrare, etc)
Asigura fluxul documentelor in aplicatiile utilizate si pe e-mail
Arhiveaza documentele conform procedurilor
Identifica si transmite mai departe posibilele probleme de functionare in sisteme
Raporteaza statusul activitatilor executate, conform specificatiilor
Completeaza si transmite rapoarte periodice de activitate
Relationeaza cu toate departamentele si persoanele implicate in fiecare proces de executie
Transmite propuneri de completare si modificare a procedurilor existente
Indeplineste alte sarcini alocate punctual
Alte informatii
Suntem in cautare de candidati juniori, cu sau fara experienta, la inceput de cariera si oferim un mediu de lucru multicultural, placut si dinamic, o formare consistenta alaturi de colegi experimentati, dornici sa impartaseasca experienta si bunele lor practici, precum si posibilitati de dezvoltare a unui plan de cariera si beneficii care ne califica drept competitivi pe piata.
Raporteaza eroarea la