Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Programe de internship, trainee sau joburi entry-level in Resurse Umane Aplica fara CV | |
Working Student - Human Resources International Timisoara, | |
TMF - Assistant - HR & Payroll Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (7) |
INSPECTOR RESURSE UMANE - ADMINISTRARE PERSONAL
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.Vezi toate job-urile INSPECTOR RESURSE UMANE - ADMINISTRARE PERSONAL active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro |
Angajator: | GiGroup Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 06.11.2019 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.
Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.
Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.
Cerinte
- Absolvent studii superioare;
- Cursul de inspector resurse umane constituie un avantaj;
- Bune cunostinte de legislatia muncii;
- Experienta in activitati de administrare de personal, reprezinta un avantaj;
- Experienta in utilizarea unor aplicatii de pontaj si/sau salarizare, reprezinta un avantaj;
- Persoana proactiva, excelente abilitati de interrelationare si lucru in echipa, atentie la detalii, viteza de reactie;
- Persoana organizata, capabila sa prioritizeze si sa gestioneze in paralel mai multe activitati;
- Bune abilitati de comunicare si orientare catre client;
- Persoana punctuala, pozitiva, flexibila;
- Cunostinte de operare PC: Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Internet)
Responsabilitati
Administrare personal – administrarea dosarelor de personal de la angajare până la încetarea contractelor, întocmirea tuturor documentelor și efectuarea înregistrărilor necesare pe durata executării contractului de muncă.
- Intocmirea dosarelor de personal (contracte de munca, anexe, acte aditionale, decizii incetare);
- Genereaza documente contractuale din aplicatia companiei (contracte de munca, acte aditionale, decizii etc.);
- Verifica corectitudinea documentelor emise;
- Transmiterea in termen a tuturor modificarilor legate de salariati (Revisal);
- Informeaza angajatii cu privire la documentele lipsa identificate in dosarul de personal, atat la angajare cat si ulterior;
- Efectueaza input / modificari ale datelor angajatilor si datelor contractuale in aplicatiile software si verifica corectitudinea datelor introduse;
- Introducerea certificatelor medicale, absentelor nemotivate si a concediilor fara plata in sistemul de salarizare;
- Verifica pontajele lunare;
- Intocmirea adeverintelor solicitate de angajati (vechime, baza de calcul, medic de familie, venit etc.);
- Intocmirea situatiilor / raportarilor saptamanale / lunare specifice activitatii;
- Consultanta angajatilor cu privire la orice solicitare a acestora.
Beneficii:
- Pachet salarial corelat cu experienta profesională;
- Tichete de masă;
- Program de lucru office;
- Pachet servicii medicale;
- Acces la programele și activitățile de formare furnizate de către companie.
Așadar, te asteptam la o discutie, la sediul Gi Group din Timisoara. Pentru mai multe detalii nu ezita sa ma contactezi la tel. 0728 854 952.
Raporteaza eroarea la