Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Aplica fara CV
Bacau, Brasov, Iasi,

Hybrid

Aplica fara CV
Brasov, Codlea, Ghimbav,

Vezi job-uri similare (7)

IT Helpdesk - Brasov

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Computer Generated Solutions Romania active.


Vezi toate job-urile IT Helpdesk - Brasov active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Computer Generated Solutions Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Hardware
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Actualizat la: 29.12.2019
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Ca angajat CGS România vei beneficia de un program de lucru flexibil, în funcție de nevoile tale, cât și vei participa la sesiuni de formare și training-uri intensive pentru a îți îmbunătăți cunoștințele și pentru a putea să îți îndeplinești cu brio atribuțiile. Te vei alătura unei echipe entuziaste și dinamice ce te va ajuta la dezvoltarea unei cariere de succes, într-un mediu fun și interactiv, înconjurat de prieteni.

    #FriendsWorkingTogether

    Cerinte

    • Experienta anterioara in domeniul IT si/sau HelpDesk;
    • Experienta sau cursuri in domeniul IT;
    • Cunostinte de baza in instalare/administrare s.o. MS Windows 7/8, MAC, Linux;
    • Cunostinte despre retele (DHCP, DNS, LAN, WAN, Routing/Switching, Intranet, etc.);

    Disponibilitate pentru lucru in tura de noapte

    Responsabilitati

    • asigurarea de asistenta tehnica la nivel LAN/WAN/PC/ Adaptor/echipament voce, precum si la nivel de aplicatii a utilizatorilor;

    • instalarea / reinstalarea / configurare de S.O. precum si de software de aplicatie specific proiectelor;

    • documentarea/inregistrarea fiecarui incident in care este implicat se va face respectand procedura de ‘incident reporting’, astfel incat acesta sa poata fi urmarit sau pentru a se gasi si implementa in cel mai scurt timp o solutie finala pentru cazurile in care solutia gasita a fost una temporara;

    • suport pentru utilizatori privind modul de folosire a echipamentelor/aplicatiilor/resurselor la care au acces;

    • lucreaza in echipa: deptartamentul IT, TL(responsabil de proiect) pentru a identifica/implementa proceduri care sa aduca un plus in ceea ce priveste securitatea/folosirea echipamentelor (pc, adaptor de voce) si/sau aplicatiilor la care au acces utilizatorii.