Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Suport Tehnic - limba franceza Iasi/Brasov/Bacau Aplica fara CV | |
Community Engineer- Brasov (hybrid) Hybrid | |
Asistent administrativ - Brasov (ture de noapte) Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (7) |
IT Helpdesk - Brasov
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Computer Generated Solutions Romania active.Vezi toate job-urile IT Helpdesk - Brasov active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | Computer Generated Solutions Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 29.12.2019 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Ca angajat CGS România vei beneficia de un program de lucru flexibil, în funcție de nevoile tale, cât și vei participa la sesiuni de formare și training-uri intensive pentru a îți îmbunătăți cunoștințele și pentru a putea să îți îndeplinești cu brio atribuțiile. Te vei alătura unei echipe entuziaste și dinamice ce te va ajuta la dezvoltarea unei cariere de succes, într-un mediu fun și interactiv, înconjurat de prieteni.
#FriendsWorkingTogether
Cerinte
• Experienta anterioara in domeniul IT si/sau HelpDesk;
• Experienta sau cursuri in domeniul IT;
• Cunostinte de baza in instalare/administrare s.o. MS Windows 7/8, MAC, Linux;
• Cunostinte despre retele (DHCP, DNS, LAN, WAN, Routing/Switching, Intranet, etc.);
Disponibilitate pentru lucru in tura de noapte
Responsabilitati
• asigurarea de asistenta tehnica la nivel LAN/WAN/PC/ Adaptor/echipament voce, precum si la nivel de aplicatii a utilizatorilor;
• instalarea / reinstalarea / configurare de S.O. precum si de software de aplicatie specific proiectelor;
• documentarea/inregistrarea fiecarui incident in care este implicat se va face respectand procedura de ‘incident reporting’, astfel incat acesta sa poata fi urmarit sau pentru a se gasi si implementa in cel mai scurt timp o solutie finala pentru cazurile in care solutia gasita a fost una temporara;
• suport pentru utilizatori privind modul de folosire a echipamentelor/aplicatiilor/resurselor la care au acces;
• lucreaza in echipa: deptartamentul IT, TL(responsabil de proiect) pentru a identifica/implementa proceduri care sa aduca un plus in ceea ce priveste securitatea/folosirea echipamentelor (pc, adaptor de voce) si/sau aplicatiilor la care au acces utilizatorii.
Raporteaza eroarea la