Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Hybrid

5000 - 5500 RON NET / luna
Hybrid

Aplica fara CV
Hybrid

Vezi job-uri similare (51)

Claims Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Metropolitan Life active.


Vezi toate job-urile Claims Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Metropolitan Life
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.02.2020
    Remote work: On-site

    Hai în echipa noastră de Claims, dacă vrei să te dezvolți într-o companie care îți poate oferi o multitudine de traininguri și programe personalizate de dezvoltare. Ne găsești la kilometrul 0 al Capitalei, în piața Victoriei.

      Care vor fi beneficiile tale?

    • Vei avea compensare anuală pe măsura implicării tale;
    • Vei avea oportunitatea unei cariere pe termen lung – colegii tăi cu experiență te vor sprijini în această călătorie;
    • Activitatea ta va avea impact în Claims, fiecare plată efectuată este o promisiune îndeplinită! Vei avea program flexibilfaci parte din 5AM Club sau ești o bufniță de noapte? Noi te vom iubi ca atare!
    • Vei face parte dintr-o echipă diversă – Youth or wisdome? Analytical or Creative? You name it! We have it!
    • Vei avea îngrijire medicală privată și poliță de asigurare, bonuri de masă și 1 zi de vacanta extra - pentru că ne pasă de bunăstarea ta!
    • Vei avea oportunități reale de dezvoltare, potrivit alegerii și nevoilor tale online, cursuri, program de mentorat;
    • Vei avea șansa de a te implica în programe de CSR, ce produc o schimbare reală în comunitățile defavorizate;
    • Vei învăța să comunici global lucrând cu profesioniști din mai multe colțuri ale lumii.
       
    •   Ce căutăm la tine?
    • Să îi ajuți pe clienții noștriaibă o experiență cât mai plăcută;
    • Să ai abilități bune de comunicare și de lucru în echipă;
    • Să fii organizat, să îți prioritizezi și să îți gestionezi eficient responsabilitățile;
    • Să îți poți însuși cu rapiditate informațiile primite;
    • Să fii curios și inovativ – să înveți ce facem (legislație, proceduri, practică) și să ne provoci sa facem mai bine;
    • Să știi limba engleză și Microsoft office – excell, access.
    • Experiența în “pensii” sau “customer service” este un plus, dar nu ezita să ne contactezi chiar dacă acum faci primii pași în viața ta profesională.

        Care vor fi activitățile tale?
    • Vei reprezenta compania în interacțiunea cu clienții, oferindu-le consiliere și o experiență cât mai plăcută;
    • Vei învăța cum funcționează sistemul de pensii private și care e rolul nostru în acest sistem;
    • Vei gestiona și vei răspunde la solicitările de plată pensie /moștenire, în mod prompt și corect;
    • Vei face reamintiri (telefonic și în scris) pentru solicitările nerezolvate (documentație incompletă);
    • Vei avea responsabilitatea respectării termenelor departamentale legale și procedurale;
    • Vei contribui la implementarea proiectelor strategice și la dezvoltarea și testarea sistemelor electronice utilizate.



      Metropolitan Life, parte din grupul MetLife, este unul dintre liderii mondiali în definirea, dezvoltarea și transformarea industriei asigurărilor. La Metropolitan Life beneficiezi de expertiza și suportul unei echipe globale și ești încurajat să îți atingi potențialul maxim. Uniți de același scop, diferiți în perspective, suntem dedicați constant ideii de a face diferența în viețile clienților noștri.