Consultant Retentie Clienti - SmartBill

Angajator: WEDOHR
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.11.2024
    Remote work: Hybrid
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Scurta descriere a companiei

    WeDoHR team, with more than 15 years of experience in the field of Human Resources, provides complete, professional and dedicated services to the specific needs of our clients in the field of human resources management.
    The role of WEDOHR as a provider of recruitment services for our clients is to enable partners to focus on business development and take on the role of identifying and attracting the most suitable candidates for partner organisations.

    Cerinte

    Candidatul Ideal:

    - Foarte bune abilitati de comunicare;
    - Atitudine proactiva, orientare catre client;
    - Dorinta permanenta de a-i ajuta pe ceilalti;
    - Lejeritate in comunicarea prin telefon;
    - Atentie la detalii;
    - Capacitate de automotivare;
    - Dorinta de a inregistra rezultate bune si, implicit, castiguri tot mai consistente;
    - Autenticitate si sinceritate.

    Responsabilitati

    - Activitate de vanzare consultativa, axata in special pe nevoile posibililor clienti SmartBill;
    - Contactarea telefonica a potentialilor clienti SmartBill si propunerea unui abonament sau pachet de facturare optim, in functie nevoile clientului;
    - Contactarea clientilor care au beneficiat de perioada de utilizare gratuita a softului de Facturare si Gestiune SmartBill, primirea feed-back-ului lor si propunerea utilizarii SmartBill in continuare,pe baza unui abonament potrivit lor;
    - Comunicarea pe email sau telefonic cu clientii SmartBill, in vederea modificarii abonamentului pe care acesta il utilizeaza;
    - Consultanta telefonica a clientilor existenti in portofoliu in alegerea abonamentului potrivit sau in utilizarea softului SmartBill, in situatii simple, care nu impun implicarea departamentului de Suport Tehnic.

    Imediat dupa angajare, vei intra in perioada de training, avand acces la absolut toate informatiile necesare pentru a-ti desfasura activitatea cu succes!

    Alte informatii

    Beneficii:

    - Sediu localizat in zona Piata Unirii, cu o atmosfera de lucru prietenoasa si mentori dornici sa ajute noii colegi sa se integreze in în echipă;
    - Pachet salarial ofertant + bonus din vanzari;
    - Abonament medical;
    - Pachet de beneficii flexibile (Benefit Online);
    - Bookster;
    - Team building-uri lunare, zile tematice si activitati relaxante;
    - Lucru in sistem Hibrid (partial remote) dupa perioada de acomodare.

    Despre angajator:

    SmartBill este cel mai popular si indragit program de facturare si gestiune din Romania cu peste 60.000 de clienti multumiti, intr-o dezvoltare permanenta.

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    3200 - 4500 RON NET / luna
    BUCURESTI, Job national

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Job national

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (221)