Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Aplica fara CV
Popesti Leordeni,

Aplica fara CV
Popesti Leordeni,

Aplica fara CV
BUCURESTI, Ilfov, Popesti Leordeni,

Vezi job-uri similare (6)

Referent Facturare

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile PepsiCo active.


Vezi toate job-urile Referent Facturare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internship active pe Hipo.ro

Angajator: PepsiCo
Domeniu:
  • Altele
  • Contabilitate Finante
  • Internship
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Popesti Leordeni
  • Actualizat la: 20.06.2021
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei


    With over 1,500 employees, in 2023, PepsiCo Romania received the international Top Employer certification for the eleventh consecutive year. The company is recognized and certified for its strong commitment to creating meaningful opportunities for its employees, enabling them to acquire new skills and build successful careers within a diverse and inclusive workplace.

    Cerinte

    Calificari:
    -Studii medii finalizate;
    -Experienta profesionala: minim 3 luni intr-un post similar reprezinta un avantaj;

    Abilitati:
    -Cunostinte bune de utilizare MS Office (Excel, Word, Outlook), SAP;
    -Limba engleza: cunostinte elementare;
    -Abilitati de comunicare si de lucru in echipa;
    -Seriozitate si responsabilitate in indeplinirea corecta a sarcinilor;
    -Atentie la detalii;
    -Initiativa.

    Responsabilitati

    Opereaza in sistemul informatic transferul produselor finite pe baza bonurilor de productie, fac receptia produselor de la furnizori si tiparesc NIR si efectueaza tranzactii de stocuri intre depozitele interne (Metro / Carantina / Expirate / Retur).

    Livreaza comenzile din stoc, emite Avize de expeditie conform cu incarcarea fizica respectand cerintele clientului si procedurile interne ale companiei.

    Proceseaza comenzile de Export conform cu incarcarea, emite picking list si documentele necesare livrarii (Aviz de expeditie, packing list, declaratie de conformitate, proforma invoice).

    Efectueaza livrarea produselor finite catre depozitele din tara (DC) prin STO (Stock transfer order- transfer intre gestiuni).

    Efectueaza in sistem tranzactia de creare livrare a comenzilor pt clientii OT/DDTS/Distribuitori si a retururilor catre clienti si scoate scriptic marfa din stoc prin “PGI”;

    Participa la procesul de gestiune al paletilor, face receptia lor in sistem de la furnizori sau Inter - Dc, ii livreaza conform cu incarcarea fizica si emite Aviz.

    Proceseaza comenzile de retur bune si expiratele venite de la clienti precum si comenzile catre angajatii companiei.

    Descarca stocul pe baza rezervarilor create pe bonuri de consum, protocol, mostre si tipareste Aviz.

    Efectuarea de rapoarte si arhivarea zilnica a documentele, pune la dispozitia departamentului Financiar, Vanzari, documentele solicitate.

    Trimiterea documentelor catre firma de arhivare cu care colaboreaza compania.

    Ruleaza zilnic raportul de „Livrari vs. Shipment” prin care urmareste evidenta livrarilor catre clientii , verificand incarcarile (“loading-urile”) cu raportul generat din sistem, iar daca constata diferente, le anuleaza/corecteaza.

    Tiparirea, impopistrarea, stampilarea, semnarea tuturor avizelor/facturilor aferente comenzilor/livrarilor tur / retur din ziua precedenta pt clienti