Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Agent Vanzari - Clienti Revanzatori Galati, | |
Customer Service Spanish Team Manager, Delivery Station Liaison Remote | |
Account Manager with Italian Remote | |
Vezi job-uri similare (16) |
De acasa - Suport relatii clienti Amazon - FR/IT/ES
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Humangest Group active.Vezi toate job-urile De acasa - Suport relatii clienti Amazon - FR/IT/ES active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Humangest Group |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 07.04.2020 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Humangest Romania este parte a grupului SGB Humangest Holding, grup cu capital integral italian, specializat in consultanta in domeniul resurselor umane. Obiectivul nostru este sa oferim partenerilor, candidatii potriviti nevoilor lor, precum si idei inovatoare pentru problemele ce pot aparea in domeniul resurselor umane. Humangest Group iti ofera solutii in gasirea unui loc de munca, atat in cadrul echipei noastre, cat si in cadrul companiilor client.
Cerinte
Daca:
- Doresti un job care iti ofera posibilitatea sa lucrezi de acasa si sa interactionezi cu clientii
- Cunosti limba franceza, italiana sau spaniola la nivel avansat
- Comunici eficient si esti orientat/a spre solutionarea cererilor clientilor
- Iti place sa navighezi pe Internet si esti familiarizat cu comertul on-line
Atunci, avem job-ul ideal pentru tine!
Candidatul ideal:
- Bune cunostinte de limba franceza, italiana sau spaniola (scris, citit si vorbit)
- Orientare spre client si spre rezolvarea solicitarilor acestuia in cel mai scurt timp
- Dorinta de a invata continuu utilizand platforme online
- Capacitate foarte buna de organizare si de a lucra in mod autonom/independent
- Bune abilitati de comunicare in mediul virtual, utilizand platforme social media
- Experienta anterioara in relatii cu clientii (reprezinta un avantaj)
- Experienta in utilizarea calculatorului si Internetului.
Responsabilitati
Pentru a putea sa iti desfasori activitatea este necesar:
- sa ai o conexiune buna la Internet prin cablu
- sa ai acces la o camera linistita in care sa iti desfasori activitatea
- sa fii disponibil/a sa lucrezi prin rotatie de luni pana duminica, in intervalul orar 07:00 - 01:00
Responsabilitati:
- Solutionarea cererilor clientilor in limba franceza, italiana sau spaniola prin telefon, e-mail si chat conform politicilor si practicilor Amazon
- Inregistrarea activitatilor realizate conform instructiunilor de lucru.
Alte informatii
- Oportunitatea de a te dezvolta in cadrul Amazon – compania numarul 1 din lume in Customer Services
- Oportunitatea de a urma un training dedicat de Customer Support, personalizat nevoilor tale de dezvoltare
- Asigurarea resurselor necesare pentru a invata si a te dezvolta de-a lungul intregii colaborari
- Prezenta intr-un mediu dinamic, distractiv, provocator si creativ
- Posibilitatea de a-ti organiza activitatile personale functie de nevoie datorita programului de lucru rotational stabilit pentru cel putin 1 luna inainte.
Raporteaza eroarea la