Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Payroll Specialist BUCURESTI, | |
Admin & Payroll Specialist (2 years contract) Aplica fara CV | |
Payroll Specialist Hybrid | |
Vezi job-uri similare (60) |
JUNIORS WANTED! Specialist Payroll (legislatie Franta)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Cegedim Service Center active.Vezi toate job-urile JUNIORS WANTED! Specialist Payroll (legislatie Franta) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro |
Angajator: | Cegedim Service Center |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 12.08.2020 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Prin prisma succesului inregistrat de-a lungul celor peste 6 ani de activitate, compania Cegedim Service Center are peste 450 de angajati (septembrie 2023) care ne-au ales ca sa construim impreuna un centru de excelenta operationala. Oferim un mediu de lucru placut, dinamic, plin de oportunitati, in care initiativa fiecarui coleg este incurajata si apreciata.
Cegedim ofera solutii creative si eficiente pentru a raspunde nevoilor de business ale clientilor, satisfactia lor fiind pe loc prioritar pentru noi.
Vocatia noastra este de a CREA echipe profesioniste, de a SPORI competentele angajatilor noștri pentru a le oferi oportunitati reale de dezvoltare si parcursuri de crestere in cariera si, in final, de a ne CONSTRUI propria identitate Cegedim Service Center in Romania!
Cerinte
Bune abilitati de comunicare in limba franceza minim B2 (interactiune cu colegii din Franta / organismele sociale din Franta)
Rigurozitate si asiduitate
Integritate si responsabilitate
Atentie la detalii
Abilitati de organizare si de comunicare, asertivitate
Flexibilitate si abilitati de invatare
Initiativa (proactivitate) si perseverenta
Spirit de echipa si participare activa
Experienta de minim 1 an in domeniul salarizarii specifice Frantei reprezinta un avantaj
Responsabilitati
Aplicarea cu rigurozitate a dispozitiilor prevazute in codul muncii francez
Realizarea si verificarea buletinelor de plata pentru clientii companiei prin cunoasterea regulilor aplicabile in domeniul de activitate aferent si a specificitatilor clientului, pentru asigurarea corectitudinii platii salariilor
Realizarea declaratiilor salariale aferente, tinand cont de proceduri si de caietul de sarcini existent
Introducerea si verificarea elementelor transmise de client, controlul fisierelor integrate, urmarirea si respectarea planningurilor
Intocmirea documentelor de incetare a activitatii salariatilor si asigurarea platii drepturilor cuvenite in momentul plecarii
Efectuarea controalelor declarative lunare, trimestriale si anuale
Raportarea activitatii desfasurate superiorilor sai (transmiterea punctelor de alerta, pregatirea meetingurilor regulate, etc)
Alte informatii
Salut, parles-tu français ? Fie ca esti student sau ai absolvit deja, noi vrem sa te cunoastem si iti oferim “la clé du succès” in domenii precum : customer service, payroll, IT.
Cegedim v-a pregatit atat joburi de tip front office cat si backoffice, care se potrivesc perfect cu dorinta de dezvoltare, spiritul de echipa si capacitatea de invatare pe care tinerii o au!
Vino si vorbeste frantuzeste cu noi!
Raporteaza eroarea la